| کد خبر: 200577 |

الزام دریافت بارنامه برای حمل و نقل جاده ای کالا

سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور اعلام کرد: دریافت بارنامه برای حمل و نقل جاده ای کالا الزامی است و هرگونه جابجایی بار در جاده های کشور نیازمند دریافت سند حمل است.

تین نیوز

سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور اعلام کرد: دریافت بارنامه برای حمل و نقل جاده ای کالا الزامی است و هرگونه جابجایی بار در جاده های کشور نیازمند دریافت سند حمل است.

سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور روز سه شنبه در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: براساس سیاست شفاف سازی درفرایند حمل و نقل کالا و جلوگیری از جابجایی خارج از شبکه حمل و نقل جاده‌ای کالا براساس ضوابط و مقررات جاری کشور، انجام هرگونه عملیات حمل و نقل باطی فرایندهای قانونی و تحت صحابت بارنامه ضروری است.

این سازمان در اطلاعیه خود به همه رانندگان، شرکت‌های حمل و نقل و مالکان و صاحبان کالا تاکید کرده هرگونه جابجایی بار در جاده‌های کشور نیازمند دریافت سند حمل بار(بارنامه) بوده و با متخلفان برخورد قاطع و قانونی به عمل خواهد آمد.

راه اندازی سیستم تحت وب صدور بارنامه الکترونیکی وانت بارها

این سازمان همچنین از راه اندازی سیستم تحت وب صدور بارنامه الکترونیکی وانت بارها خبرداد.

سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور با صدرو اطلاعیه دیگری اعلام کرد: برپایه اجرای تکالیف مقرر در قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز و برای تسهیل فرایند صدوربارنامه برای وانت بارها برای فعالیت در جاده‌های برون شهری، به زودی سیستم تحت وب صدور بارنامه الکترونیکی وانت بارها راه اندازی می شود.

براساس این اطلاعیه، پس از اجرای این سیستم، ضمن جلوگیری از فعالیت و تردد ناوگان وانت بار فاقد اسنادحمل( بارنامه)درجاده‌های مواصلاتی بین شهری ارائه هرگونه خدمات مرتبط با پیمایش مستند به ارائه اسناد حمل معتبر(بارنامه) است.

سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور در اطلاعیه خود تاکید دارد: رانندگان وانت بار متقاضی فعالیت درحمل و نقل جاده ای می‌توانند به مراکز مجاز اعلام شده در سایت سازمان به نشانیwww.rmto.ir در بخش کارت هوشمند مراجعه و نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: خبرگزاری ایرنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.