| کد خبر: 200444 |

مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خبر داد؛

◄ برنامه‌ریزی برای تأسیس پهنه بانک، بیمه و بازار سرمایه شهر فرودگاهی امام

نشست هم‌اندیشی بانک، بیمه و بازار سرمایه منطقه آزاد تجاری شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) با حضور عضو گروه اقتصادی مجلس شورای اسلامی، مدیران عامل بانک‌ها و مراکز بیمه، مدیران شرکت شهر فرودگاهی و فعالان اقتصادی برگزار شد.

تین نیوز

نشست هم‌اندیشی بانک، بیمه و بازار سرمایه منطقه آزاد تجاری شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) با حضور عضو گروه اقتصادی مجلس شورای اسلامی، مدیران عامل بانک‌ها و مراکز بیمه، مدیران شرکت شهر فرودگاهی و فعالان اقتصادی برگزار شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از شرکت شهر فرودگاهی امام، علی رستمی ضمن تشریح فعالیت‌های این مجموعه گفت: شهر فرودگاهی با هدف رونق اقتصادی ایران و تبدیل شدن به یک مرکز پیشرو در توسعه اقتصادی تأسیس شده است.

 وی با اشاره به افتتاح فاز اول منطقه آزاد تجاری شهر فرودگاهی امام با حضور رئیس جمهور ادامه داد این منطقه آزاد در مساحت ١٥٠٠ هکتار با هدف جذب از سرمایه‌گذاری خارجی و داخلی و توسعه شرکت شهر فرودگاهی تأسیس شده است.

رستمی ادامه داد: منطقه آزاد شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) اولین منطقه آزاد مبتنی بر اقتصاد حمل‌ونقل چندوجهی با دسترسی به ٦٠ نقطه از طریق فرودگاه بین‌المللی امام در جهان در مجاورت کلان شهر تهران است.

رستمی اضافه کرد: مجاورت با مرکز سیاسی و اقتصادی کشور، اتصال به کریدور بین‌المللی شرق_غرب، شمال_جنوبی و  بنادر جنوبی و شمالی از مزایای مهم منطقه آزاد تجاری شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) است.

لازم به توضیح است، نشست هم‌اندیشی بانک، بیمه و بازار سرمایه منطقه آزاد تجاری شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) با هدف بررسی و تبیین فعالیت‌های بانک و بیمه در منطقه آزاد تجاری شهر فرودگاهی با عنایت به شرایط ویژه این منطقه و به منظور تأسیس مرکز مالی بین‌المللی کشور در این منطقه جهت تأمین نیاز فعالان اقتصادی داخلی و خارجی و ارائه خدمات تخصصی در این حوزه با توجه به مزایای قانونی مترتب به این فعالیت‌ها در مناطق آزاد برگزار شده است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.