| کد خبر: 200418 |

◄ رییس کارگروه پیاده سازی مقررات ADR شرکت فرودگاه‌ها منصوب شد

​با ابلاغ های جداگانه از سوی رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران، رییس و اعضای کارگروه پیاده سازی مقررات ADR منصوب شدند.

تین نیوز

با ابلاغ های جداگانه از سوی رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران، رییس و اعضای کارگروه پیاده سازی مقررات ADR منصوب شدند.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران، بر اساس ابلاغ های صادر شده از سوی  سیاوش امیرمکری، رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت، محمد الهی نیا، رییس، جمشید مولوی پناه، نایب رییس و احسان رضا سلطانی، داود اجتهادی، محمد قشقایی، علی سینجلی، محمد امین بهجت، انسیه رئیسی و مجید مهدوی زفرقندی اعضای کارگروه پیاده سازی مقررات ADR شرکت شده اند.

اعضای کارگروه پیاده سازی مقررت ADR وظیفه برنامه ریزی، اولویت بندی و زمان بندی اجرای مرحله به مرحله مقررات ADR را در فرودگاه ها با اولویت فرودگاه های بین المللی بر عهده دارند.

این اعضا همچنین موظف به شناسایی و تعیین سیاست های راهبردی سیستم های مورد نیاز برای پیاده سازی از جمله سامانه های مدیریت ایمنی، نظارت بر انطباق، نگهداری تجهیزات و زیرساخت های فرودگاهی و سامانه مدیریت مستندات هستند.

کارگروه پیاده سازی ADR وظیفه تعیین سیاست های راهبردی جهت انطباق پیمانکاران و مشاوران شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران در زمینه طراحی، ساخت و ارایه خدمات از جمله هندلینگ و سوخت گیری و تدوین پیش نویس مقررات و آیین نامه های موردنیاز جهت اجرای PartADR و ارسال به هیات مدیره برای تصویب نهایی و ابلاغ را بر عهده دارد.

از دیگر وظایف این کارگروه می توان به شناسایی و احصای منابع موردنیاز برای پیاده سازی از قبیل منابع انسانی، مالی، تجهیزات و دانش، شناسایی و احصای ساختارهای سازمانی موردنیاز مطابق با PartADR و تعیین حداقل شرایط احراز حرفه ای مشاغل مرتبط با PartADR اشاره کرد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.