| کد خبر: 200417 |

افزایش پروازها بین ایران و عراق

دبیر انجمن شرکت‌‌های هواپیمایی با بیان اینکه در ناآرامی‌های عراق، پروازهای ایران به این کشور هیچگاه متوقف نشد، گفت: با کاهش ناآرامی‌ها در عراق پرواز شرکت‌های هواپیمایی هم به مقصد عتبات در حال افزایش است.

تین نیوز

‌مقصود اسعدی سامانی  اظهار داشت: تا پیش از این به دلیل ناآرامی‌هایی که در کشور عراق رخ داد، پروازهای عتبات شرکت‌های هواپیمایی ایرانی تا اندازه‌ای کاهش یافت، اما اصلاً متوقف نشد.

وی ادامه داد: در حال حاضر نیز پروازهای عتبات توسط شرکت‌های هواپیمایی داخلی کماکان در حال انجام است، اما پیش از این برخی از شرکت‌های هواپیمایی به دلیل ناآرامی های کشور عراق و کاهش تقاضای سفر، پروازهای خود را به این کشور کاهش داده و یا متوقف کرده بودند، ‌اما کل پروازهای ما به عراق متوقف نشده بود.

دبیر انجمن شرکت‌ های هواپیمایی با بیان اینکه در حال حاضر پرواز‌ها طبق روال به عتبات در حال انجام است، گفت: البته با کاهش ناآرامی‌های عراق پروازها کمی افزایش یافته است، ‌در حال حاضر پروازهای عتبات بیشتر به صورت چارتری کاروان‌ها و سازمان حج و زیارت طبق برنامه قبلی به عراق‌ است.

به گزارش فارس پیش از این و به دلیل بروز ناآرامی‌ها در کشور عراق، تقاضای سفرهای عتبات کاهش یافت ضمن آنکه پیش از این وزارت امور خارجه نیز اعلام کرده بود مسافران عتبات تا کاهش ناآرامی‌های عراق، سفر به این کشور را متوقف کنند اما پروازها به عراق انجام می‌شد ولی کاهش یافته بود و هیچ وقت پروازهای ایران به عراق قطع نشد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: خبرگزاری فارس

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.