| کد خبر: 200158 |

◄ تعطیلی موقت 54 جایگاه/جایگاه‌داران 2ساعت قبل از سهمیه‌بندی، از تصمیم دولت خبردار شدند

تا کنون مشکل کمبود سوخت نداشته ایم و هیچ جایگاه سوختی گزارشی از کمبود سوخت به ما نداده است.

تین نیوز

با گذشت چند روز از افزایش قیمت ناگهانی بنزین و تعیین سهمیه بندی برای سوخت، شاهد ازدحام جمعیت و تشکیل صف های طولانی در جایگاه های سوخت کشور هستیم.

اسدالله قلی‌زاده رییس انجمن جایگاه داران کشور در پاسخ به سوال خبرنگار تین نیوز در خصوص اینکه آیا کمبود سوخت موجب ایجاد صف شده است یا خیر گفت: تا کنون مشکل کمبود سوخت نداشته‌ایم و هیچ جایگاه سوختی در کشور گزارشی از کمبود سوخت به ما نداده است.

وی افزود: خسارت برخی جایگاه‌ها منجر به حذف آنها از چرخه خدمات‌دهی شده است. نگرانی مردم برای اینکه سهمیه سوختشان از بین برود نیز موجب شده تا صف‌های طویل مقابل جایگاه‌های بنزین ایجاد شود.

قلی زاده با بیان اینکه جایگاه‌های آسیب دیده بیشتر در تهران است گفت: با توجه به گزارش هایی که شده است تعداد 54 جایگاه در کشور آسیب جدی دیده است. از این 54 جایگاه تعداد 24 جایگاه در استان تهران و 17 جایگاه در استان البرز است و بقیه در شهرستان های دیگر است. 

وی افزود: از 24 جایگاهی که در استان تهران آسیب دیده‌اند تنها 4 جایگاه مربوط به خود تهران است و بقیه جایگاه ها در حومه تهران است.

قلی زاده با انتقاد از برنامه‌ریزی نادرست وزارت نفت گفت: انجمن جایگاه‌داران کشور تنها دو ساعت قبل از گرانی بنزین متوجه شدند که قرار است بنزین گران شود. در حالی که به عنوان یکی از ارکان مهم در خصوص سوخت باید از انجام این کار خبردار می شدیم.

وی گفت: مردم نگران کمبود سوخت نباشند و سوخت کافی برای نیاز همه مردم وجود دارد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • ناشناس 0 0

    پس چرا مالك جايگاه سوختي در منطقه 6 شهرداري تهران،‌از ساعت 2 ظهر به همه ي دوستان و اقوامش اطلاع داده بود، تا ميتونند بنزين بزنند؟! خواهشا دروغ نگوييد