| کد خبر: 200111 |

عضو جدید هسته مرکزی گزینش سازمان راهداری معرفی شد

​طی نشستی با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی، اعضای هیأت عامل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای،‌ مدیرکل دبیرخانه هیأت مرکزی گزینش وزارت راه و شهرسازی، رضا اکبری به عنوان عضو جدید هسته مرکزی گزینش سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای معرفی شد.

تین نیوز

​طی نشستی با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی، اعضای هیأت عامل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای،‌ مدیرکل دبیرخانه هیأت مرکزی گزینش وزارت راه و شهرسازی، رضا اکبری به عنوان عضو جدید هسته مرکزی گزینش سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای معرفی شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از  روابط‌عمومی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، عبدالهاشم حسن‌نیا معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس این سازمان طی سخنانی اظهار داشت: گزینش، وظیفه خطیر و حساسی است که در واقع با زندگی و سرنوشت نیروهای انسانی شاغل در دستگاه‌ها و سازمان‌ها سر و کار دارد.

وی با ابراز خرسندی از همکاری و تعامل مطلوب و مناسب با هیأت مرکزی گزینش وزارت راه و شهرسازی، خاطرنشان کرد: امید است که این همکاری‌ها استمرار داشته باشد و با بهره‌گیری از پتانسیل و توان این بخش،‌ فرایند گزینش نیروهای انسانی در سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، تسهیل و تسریع گردد.

براساس این گزارش، آسترکی مدیرکل دبیرخانه هیأت مرکزی گزینش وزارت راه و شهرسازی طی سخنانی، عملکرد هسته گزینش سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای را در زمره گزینش‌های موفق در مجموعه وزارت راه و شهرسازی اعلام کرد و افزود:

ایجاد حد تعادل و نگاه متعادل در گزینش نیروهای انسانی و حساسیت و رسیدگی به پرونده‌ها به خوبی در عملکرد هسته گزینش سازمان یادشده، اعمال شده  است.

وی افزود: هسته‌های گزینش دارای 5 نفر عضو هستند و پرونده‌ها در 2 مرحله بدوی و تجدیدنظر، رسیدگی می‌شوند، هیأت مرکزی گزینش وزارت راه و شهرسازی در مرحله دوم تجدید نظر اعلام نظر می‌کند.

در ادامه این مراسم ایرج بیگدلی مدیرکل هسته گزینش سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، گزارشی از فعالیت‌ها و اقدامات انجام شده از ابتدای سال‌جاری تاکنون ارایه کرد و افزود:

پس از الحاق معاونت راهداری به این سازمان، امور مربوط به تبدیل وضعیت نیروهای انسانی در دستور کار این هسته قرار گرفت و براساس قانون ، صدور احکام کارگزینی ملزم به أخذ تأیید هسته مرکزی گزینش دستگاه می باشد.

وی افزود: از سال 96 تاکنون پرونده حدود 13 هزار نفر از نیروهای الحاق شده به این سازمان تشکیل گردیده است.

در پایان این مراسم، حکم عضویت آقای رضا اکبری با حفظ سمت معاون راه روستایی در هسته مرکزی گزینش این سازمان ابلاغ شد و از خدمات آقای وکیل عضو سابق این هسته با اهدای لوح تقدیر، قدردانی گردید.\

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.