| کد خبر: 200045 |

پروازهای تهران-رم ایران ایر از ۱۱ آذرماه آغاز می شود

مدیرعامل هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران «هما» از افزایش پروازها و کاهش تاخیرها به عنوان مهم‌ترین تحولات این شرکت یاد کرد.

تین نیوز

مدیرعامل هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران «هما» از افزایش پروازها و کاهش تاخیرها به عنوان مهم‌ترین تحولات این شرکت یاد کرد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، تورج دهقانی زنگنه، مدیرعامل شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران «هما» کاهش تاخیرها در عملیات پروازی این شرکت را از جمله مهم ترین اقدامات انجام شده در ایام اخیر توصیف کرد و گفت: ایران ایر توانسته است با مدیریت بهینه ناوگان و منابع انسانی و برنامه ریزی دقیق، نظم را به عملیات پروازی بازگرداند.

وی ادامه داد: «هما» در عملیات حج تمتع سال ۹۸، با وجود همه موانع موجود از جمله محدودیت استفاده از ناوگان استیجاری و ظرفیت سایر ایرلاین ها، محدودیت زمان نشست و برخاست در فرودگاه های عربستان و همزمانی عملیات حج با پروازهای تابستانی، توانست میزان تاخیرها را نسبت به سال گذشته ۷۰ درصد کاهش دهد و میانگین تاخیر در این پروازها، تنها ۹ دقیقه بود.

زنگنه از افزایش پروازها و اضافه کردن مسیرهای جدید به عنوان دیگر دستاوردهای ایران ایر یاد کرد و گفت: هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران توانسته است پروازها را در مسیرهای استانی و به مقاصد مناطق کمتر برخوردار افزایش دهد.

همچنین عباس جمشیدی، معاون بازرگانی شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران «هما» در گفت و گو با خبرنگار ایران ایر، از شهر «رم» در ایتالیا به عنوان جدیدترین مقصد پروازی شرکت هواپیمایی حامل پرچم ایران یاد کرد و گفت: پروازهای تهران-رم-تهران ایران ایر از ۱۱ آذرماه مجددا آغاز می شود.

وی ادامه داد: این پروازها در روزهای دوشنبه و پنجشنبه هر هفته انجام شده و تعداد مقاصد ایران ایر در کشور ایتالیا را به دو مقصد افزایش خواهد داد. چراکه «هما» در حال حاضر در روزهای سه شنبه و جمعه هر هفته به «میلان» پرواز می کند.

گفتنی است، ایران ایر ماه گذشته، با افزایش پروازها، در ۸ مسیر جدید داخلی مشهد-سمنان، تهران-پارس آباد مغان، اصفهان-رامسر، زاهدان-گرگان، تبریز-اصفهان، یزد-مشهد، تهران-سبزوار و تهران-خرم آباد پرواز دایر کرد. همچنین پروازهای ایران ایر در مسیرهای تبریز-رشت، تبریز-ساری و تهران-اصفهان نیز افزایش یافت.

از سوی دیگر، آمار پروازهای شهریور ماه نشان می دهد هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران «هما» در مقایسه با سیار ایرلاین های کشور، در این ماه بیش‌ترین پروازهای داخلی و بیشترین پروازهای به موقع را در فرودگاه بین‌المللی مهرآباد تهران انجام داده است.

 

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.