| کد خبر: 199945 |

انتشار ۳۰۰۰ میلیارد تومان اوراق مشارکت برای مترو مشهد

استاندار خراسان رضوی از اختصاص ۳۰۰۰ میلیارد تومان اوراق مشارکت به خطوط قطارشهری مشهد در سال‌جاری خبر داد.

تین نیوز

استاندار خراسان رضوی از اختصاص ۳۰۰۰ میلیارد تومان اوراق مشارکت به متروی مشهد در سال‌جاری خبر داد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از ایمنا، علیرضا رزم حسینی در مراسم افتتاح ایستگاه الندشت خط دو قطارشهری مشهد که با حضور شهردار مشهد، رییس شورای شهر و جمعی از مدیران شهری برگزار شد، اظهارکرد: با بهره‌برداری از ایستگاه متروی الندشت، خط دو قطارشهری مشهد تقریبا کامل خواهد شد و خوشبختانه استفاده شهروندان از خطوط مترو افزایش پیدا می‌کند.

وی با بیان اینکه دولت به طور جدی از پروژه‌های شهری به خصوص خطوط مترو و قطارشهری حمایت می‌کند، گفت: در سال جاری در بخش اوراق مشارکت دولت مجموعا ۳۰۰۰ میلیارد تومان به خطوط مترو و قطارشهری اختصاص داده است.

استاندار خراسان رضوی همچنین با بیان اینکه مردم خوب و فهیم مشهد در این ایام الگوی کشور هستند، تصریح کرد: مردم مشهد در این ایامی که همه دشمنان خارجی و بعضا داخلی به دنبال برهم زدن انسجام، وحدت، امنیت و عمران و سازندگی کشور هستند توانستند نظم و امینت را حفظ کنند.

رزم‌حسینی اضافه کرد: ما برای پشتبانی از روند سازندگی شهر بزرگ و مهم مشهد بدون نگاه به گرایش‌های سیاسی آماده‌ایم و حمایت جدی داریم.

وی افزود: در استان خراسان رضوی ۱۲۸ هزار میلیارد تومان تا امروز موافقت‌نامه‌های سرمایه‌گذاری امضا شده که جزئیات آن به صورت شفاف در سایت استانداری در دسترس مردم است.

استاندار خراسان رضوی در خصوص حاشیه شهر مشهد گفت: در سیاست‌هایی که دولت اعلام کرده است به حوزه حاشیه شهر مشهد به صورت جدی ورود پیدا کرده‌ایم و به دنبال آن هستیم تا مشکلات حاشیه شهر را مرتفع کنیم؛ در این راستا امیدواریم سال آینده بخشی از حاشیه شهر مشهد به مناطق برخوردار تبدیل شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.