| کد خبر: 199732 |

◄ بازدید وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل راه آهن از چند پروژه ریلی در حومه تهران

​وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل راه آهن امروز ( پنجشنبه ) در سفر به شهرستان های جنوب شرق استان تهران، از برخی پروژه های عمرانی و ریلی شهرهای ورامین، پیشوا و قرچک بازدید کردند.

تین نیوز

وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل راه آهن امروز ( پنجشنبه ) در سفر به شهرستان های جنوب شرق استان تهران، از برخی پروژه های عمرانی و ریلی شهرهای ورامین، پیشوا و قرچک بازدید کردند.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی راه آهن جمهوری اسلامی ایران، وزیر راه و شهرسازی در این بازدید در جمع خبرنگاران گفت: قطارهای حومه ای و استفاده مردم از راه آهن برای جابه جایی، در اولویت ویژه این وزارتخانه قرار دارد و گسترش خطوط ریلی در این منطقه باعث شده امروز یک میلیون و پانصد هزار نفر از مردم سه شهر یاد شده، با قطار جابه جا شوند.

محمد اسلامی افزود: خوشبختانه خط سوم و چهارم تهران تا ورامین تکمیل شده و بخشی از آن هم که تا گرمسار ادامه دارد، هم اکنون در دست اجرا است و به زودی عملیات اجرایی آن به پایان می رسد.

سعید رسولی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیر عامل راه آهن جمهوری اسلامی ایران نیز در حاشیه بازدید از مسیر ریلی کمربندی قرچک به ورامین با جمعی از ساکنان محلی در این منطقه دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار ساکنان محلی مسائل و مشکلات خود را در خصوص گذرگاه همسطح این مسیر با مدیر عامل راه آهن مطرح کردند.

رسولی بیان کرد: تکمیل تقاطع های غیر همسطح و ایستگاه های تبادلی راه آهن در جنوب شرق استان تهران از اولویت های راه آهن است.

وی درباره ایجاد تقاطع غیر همسطح تاکید کرد: این موضوع را به صورت روزانه پیگیری می کنیم و تا یک ماه آینده مراحل اجرایی آن آغاز خواهد شد.

در ادامه بازدید از این پژوه های ریلی، مدیرعامل راه آهن با حضور در ایستگاه راه آهن شهر ورامین مسایل مختلف این ایستگاه را مورد بررسی قرار داد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.