| کد خبر: 199704 |

نجات جان ۲۱۶ مصدوم سوانح ترافیکی در ۷۲ ساعت گذشته

سرپرست معاونت عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر اعلام کرد: در ۷۲ ساعت گذشته و با تلاش امدادگران و نجاتگران هلال احمر ۲۱۶ مصدوم سوانح ترافیکی نجات یافتند.

تین نیوز

سرپرست معاونت عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر اعلام کرد: در ۷۲ ساعت گذشته و با تلاش امدادگران و نجاتگران هلال احمر ۲۱۶ مصدوم سوانح ترافیکی نجات یافتند.

حامد سجادی با اشاره به گزارش عملیات امداد و نجات در ٧٢ساعت گذشته، افزود: در این مدت ۳۰۲ مورد ماموریت امداد و نجات از سوی امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر در سراسر کشور انجام شد که با تلاش امدادگران و نجاتگران اعزامی به این ماموریت های امدادی هزار و ۲ نفر از هموطنان امدادرسانی شده اند.

وی درباره انتقال مصدومان ناشی از حوادث و سوانح به مراکز درمانی و بیمارستانی نیز، گفت: در ۷۲ ساعت گذشته ۱۷۴ مصدوم به مراکز درمانی منتقل و ۲۳۳ نفر هم با از خدمات امداد و کمک های اولیه سرپایی در محل وقوع سوانح ترافیکی بهره مند شدند.

سرپرست معاونت عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با اشاره به انجام عملیات رهاسازی مصدومان از داخل خودروها در حوادث ترافیکی، اضافه کرد: در این مدت ۳۳ مورد عملیات رهاسازی انجام شده و ۳۵ مصدوم سوانح ترافیکی از داخل خودروها رهاسازی شدند.

سجادی از مردم خواست در صورت قرار گرفتن در وضعیت های اضطراری عمومی و پیچیده انواع حوادث و سوانح طبیعی، غیرطبیعی و انسان ساخت، با شماره ۱۱۲ مرکز پاسخگویی به کمک اضطراری سازمان امداد و نجات تماس بگیرند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: خبرگزاری ایرنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.