| کد خبر: 199642 |

طرح جدید شهرداری برای زیرگذر گیشا

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران دلایل تغییر در طراحی زیرگذر گیشا و نداشتن دسترسی به این خیابان در زیرگذر را تشریح کرد.

تین نیوز

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران دلایل تغییر در طراحی زیرگذر گیشا و نداشتن دسترسی به این خیابان در زیرگذر را تشریح کرد.

به گزارش تین نیوز، صفا صبوری دیلمی در مورد تغییر طراحی زیرگذر گیشا و عدم دسترسی به این خیابان از طریق زیرگذر، به ایسنا گفت: زیرگذر گیشا در دوره مدیریت گذشته طراحی شده بود و در دوره فعلی بررسی کارشناسان ما و مهندسی ارزش پروژه نشان داد که ورودی زیرگذر به گیشا دارای اشکالات عدیده‌ای است.

وی با بیان این‌که بررسی‌ها نشان داد که اگر دسترسی به گیشا از طریق زیرگذر ایجاد شود کیفیت زندگی از گیشا رخت بر می‌بندد، گفت: اگر این دسترسی ایجاد می‌شد موجب می‌شد  که تردد مردم  در 200 متر ابتدایی خیابان گیشا و قبل از آن در خیابان جلال آل‌احمد، دچار مشکل شود به گونه‌ای که انگار جلوی گیشا 200 متر خندق با عرض هفت متر که از داخل آن ماشین بیرون می‌آید ایجاد کنیم که این مساله کلا موجب بروز ترافیک شدید این محدوده می‌شد.

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران با بیان این‌که با حذف دسترسی زیرگذر به گیشا، مسیر جایگزینی را ایجاد کردیم، ادامه داد: در نظر داریم که دوربرگردان غیرهم سطح در چمران ایجاد کنیم تا شهروندانی که می‌خواهند وارد گیشا شوند با استفاده از دوربرگردان غیرهمسطح از چمران وارد گیشا شوند.

به گفته صبوری دیلمی با بیان این‌که فرآیند اداری ایجاد این دوربرگردان غیرهمسطح طی و این موضوع به پیمانکار ابلاغ شده است و به نظر می‌رسد تا چند روز آینده تجهیز کارگاه این پروژه انجام شود.

وی تاکید کرد: با ایجاد این دوربرگردان مشکل دسترسی شهروندان به خیابان گیشا نیز مرتفع می‌شود.

وی با بیان این‌که متاسفانه اشتباهات اولیه در طراحی زیرگذر گیشا موجب بروز این اتفاق شده است، ابراز امیدواری کرد تا پایان امسال بتوانیم زیرگذر گیشا را افتتاح کنیم.

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران افزود: مردم محله گیشا و شهروندان تهرانی در مورد این تغییرات نگران نباشند و مطمئن باشند که دسترسی بهتری به گیشا خواهند داشت.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.