| کد خبر: 199635 |

◄ واگذاری ساماندهی وانت‌های «حمل بار در جاده‌ها» به سازمان راهداری

رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده از واگذاری ساماندهی حمل بار توسط وانت بارها در جاده ها تا پایان سال به این سازمان خبر داد.

تین نیوز

رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده از واگذاری ساماندهی حمل بار توسط وانت بارها در جاده ها تا پایان سال به این سازمان خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، عبدالهاشم حسن‌نیا در نشست مدیران استانی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، ضمن تقدیر و تشکر از تلاش‌های به عمل آمده از سوی مدیران و کارکنان در جابه‌جایی مطلوب زائران اربعین حسینی (ع) در سال‌جاری، اظهار داشت: عامل موفقیت در جابه‌جایی زائران، جمع‌نگری، همکاری و تلاش گروهی دست‌اندرکاران، ‌ مدیران و کلیه کارکنان بوده است.

وی افزود: فراگیری زبان مدیریت و عمل‌گرایی جمعی و گروهی مهمترین عامل موفقیت در امور و فعالیت‌های مختلف سازمانی است که جمع کثیری از کاربران و هم‌وطنان از آن بهره‌مند می‌شوند.

حسن‌نیا، با اشاره به برنامه‌های اصلی این سازمان تا پایان‌ سال‌جاری افزود: اجرای طرح ابرار و احداث راه‌های روستایی، عملیات راهداری زمستانی، بهره‌گیری از شرکت‌های هوشمند حمل و نقل جاده‌ای و ساماندهی وانت‌بارها از جمله برنامه‌های اصلی این سازمان تا پایان سال‌جاری است که می‌بایست با برنامه‌ و آگاهانه، عملیاتی شده و بازدهی مناسبی در اقتصاد کشور به همراه داشته باشد.

معاون وزیر راه و شهرسازی خاطرنشان کرد: از ابتدای سال‌جاری تاکنون، ‌ علی رغم محدودیت‌های مالی و اعتباری، با همدلی و هم‌فکری صورت گرفته و بهره‌گیری از امکانات و توان موجود، موفقیت‌های قابل توجهی در بخش حمل و نقل کالا و حمل کالاهای اساسی، نگهداری راه‌ها و بازسازی راه‌ها و ابنیه فنی آسیب‌دیده از سیل صورت گرفته است.

معاون وزیر راه و شهرسازی نظارت و کنترل قراردادها و پروژه‌ها را عامل مهم دیگری در پیشبرد اقدامات این سازمان برشمرد و افزود: معاونان راهداری و همچنین معاونان فنی و نظارت ادارت کل راهداری استان ها می‌بایست نسبت به پروژه‌های تحت حوزه فعالیت خو حساسیت بیشتری داشته باشند و عملکرد اقدامات انجام شده از سوی پیمانکاران را به طور مستمر ارزیابی کنند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.