| کد خبر: 199548 |

◄ برگزاری نشست هم اندیشی در پایانه حمل و نقل کالای استان تهران

در راستای بهبود و افزایش رفاه حال رانندگان و ارتقاء کمّی و کیفی حمل و نقل کالا نشست هم اندیشی در پایانه بزرگ حمل و نقل کالای استان تهران برگزار شد.

تین نیوز

در راستای بهبود و افزایش رفاه حال رانندگان و ارتقاء کمّی و کیفی حمل و نقل کالا نشست هم اندیشی در پایانه بزرگ حمل و نقل کالای استان تهران برگزار شد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران، نشست هم اندیشی در پایانه حمل و نقل کالای استان تهران با حضور مدیرکل، معاونین توسعه مدیریت و منابع، حمل و نقل، فنی و نظارت و دیگر مسئولان در محل پایانه حمل و نقل کالای استان تهران صورت پذیرفت.

حیدر نوروزی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران به حجم بالای تبادل کالا و حساسیت این پایانه اشاره کرد و گفت:

با پیگیری های صورت گرفته وضعیت بهداشتی و نظافت، فضای سبز و خوابگاه رانندگان نسبت به قبل بسیار بهبود یافته است و امید است با تلاش همه جانبه مسئولین زحمتکش این مجموعه شاهد افزایش رضایتمندی کاربران باشیم.

نوروزی در ادامه به ثبت جرایم شرکت ها در کمیسیون ماده ۱۲ از طریق سیستم صدور حواله بارنامه و ممانعت از ارائه خدمات تا قبل از پرداخت جرایم و تحقق به موقع درآمدها خبر داد.

وی گفت: سیستمی شدن دریافت اجاره غرف نیز در بخش توسعه سامانه انجام خواهد شد.

نوروزی در ادامه از جمع آوری پل های فلزی آسیب دیده و فرسوده و اجرای پل های بتنی جدید خبر داد.

این مقام مسئول از فعالیت های عمرانی گسترده در این پایانه خبر داد و افزود: عملیات عمرانی به ویژه در رفع معضل فاضلاب ، تصفیه خانه، موتور خانه و گازرسانی در حال انجام و تا رسیدن به حد مطلوب در حال پیگیری می باشیم.

نوروزی ادامه داد: در این نشست حضار به بیان مشکلات و کمبود امکانات پرداخته و افزایش خوابگاه، حمام، سرویس های بهداشتی و درمانگاه جهت رفاه هر چه بیشتر رانندگان در دستور کار قرار گرفت.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران بعد از اتمام نشست از بخش های مختلف پایانه بازدید و مشکلات و کمبودهای پایانه را از نزدیک بررسی و بر رفع هرچه سریعتر نواقص و اجرای بهینه عملیات احداث پارکینگ پایانه تاکید کرد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.