| کد خبر: 199507 |

نمایشگاه صنعت ساختمان در مشهد گشایش یافت

بیست و سومین نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان و تاسیسات با هدف معرفی جدیدترین محصولات داخلی در عرصه ساختمان و توانمندیهای این بخش شامگاه سه‌شنبه طی مراسمی در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی مشهد گشایش یافت

تین نیوز

بیست و سومین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان و تاسیسات با هدف معرفی جدیدترین محصولات داخلی در عرصه ساختمان و توانمندیهای این بخش شامگاه سه شنبه طی مراسمی در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی مشهد گشایش یافت.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران گفت: صنعت ساختمان تاثیرات زیادی در بسیاری از شاخصهای اقتصادی به ویژه اشتغال دارد بنابراین پویایی این صنعت می تواند در کاهش بیکاری موثر واقع شود.

احمد یزدان پناه افزود: طی چند سال اخیر صاحبان صنایع داخلی پیشرفت قابل توجهی در عرصه صنعت ساختمان به ویژه در حوزه تاسیسات داخلی آن داشته اند و می توان ادعا کرد افزون بر ۹۰ درصد تاسیسات مورد نیاز در ساختمان سازی ایران هم اینک قابل تامین از داخل کشور است.

وی ادامه داد: رشد توانمندیهای داخلی در عرصه تاسیسات داخلی ساختمان بطور کامل در نمایشگاه مشهد مشهود است. بر همین اساس باید فرهنگ استفاده از محصولات ایرانی در تامین تاسیسات و دکوراسیون داخلی به منظور رونق تولید ترویج یابد.

معاون استاندار خراسان رضوی گفت: این معاوت در همین چارچوب و در گام نخست در قالب صدور شیوه نامه ای استفاده از محصولات داخلی را در حوزه تاسیسات برای همه دستگاههای اجرایی اجباری خواهد کرد.

"بیست و سومین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان و تاسیسات" در گستره ۱۴ هزارمترمربع با حضور افزون بر ۱۲۰ شرکت داخلی و نمایندگی شرکتهای خارجی برپا شده است.

مشارکت کنندگان در این نمایشگاه محصولات خود را در زمینه کاشی و سرامیک، شیرآلات بهداشتی، در و پنجره، آسانسور، تاسیسات ساختمان و صنایع وابسته ارایه کرده اند.

نمایشگاه صنعت ساختمان و تاسیسات در مشهد تا ۲۴ آبان ماه از ساعت ۱۶ تا ۲۲ پذیرای علاقه مندان است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: خبرگزاری ایرنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.