| کد خبر: 199494 |

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور:

توسعه شبکه ریلی اولویت دولت است

مصمم هستیم که تا پایان دولت دوازدهم راه‌آهن را به سنندج برسانیم و از این پروژه به عنوان یک پروژه حیثیتی برای دولت یاد می‌کنیم.

تین نیوز

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: توسعه شبکه حمل و نقل ریلی از اولویت‌های سیاست‌های ابلاغی اقتصاد مقاومتی مقام معظم رهبری و از اولویت‌های کاری دولت به شمار می‌آید.

به گزارش تین نیوز به نقل از فارس، محمد باقر نوبخت ظهر امروز در بازدید از قطعه دوم ساخت راه‌آهن همدان سنندج در محدوده شهرستان قروه، اظهار کرد: توسعه شبکه حمل و نقل ریلی از اولویت‌های سیاست‌های ابلاغی اقتصاد مقاومتی مقام معظم رهبری و از اولویت‌های کاری دولت به شمار می‌آید.

وی افزود: طی چند سال اخیر چندین مرکز استان کشور از جمله ارومیه، همدان، کرمانشاه و رشت به شبکه ریلی وصل شدند و به امید خدا تا پایان دولت دوازدهم سنندج بیست و سومین مرکز استان خواهد بود که به شبکه سراسری راه‌آهن وصل خواهد شد.

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور اعلام کرد: مصمم هستیم که تا پایان دولت دوازدهم راه‌آهن را به سنندج برسانیم و از این پروژه به عنوان یک پروژه حیثیتی برای دولت یاد می‌کنیم.

نوبخت افزود: دیشب 320 میلیارد تومان اعتبار به این پروژه اختصاص پیدا کرد و به پیمانکاران اعلام می‌کنیم که از زیر سنگ هم شده هزینه‌های این پروژه را پرداخت می‌کنیم و تنها انتظار داریم که در امور تسریع نمایند.

وی اظهار کرد: انتظار داریم مسئولان این پروژه در سریع‌ترین زمان ممکن وضعیت 18 کیلومتر مسیر را که تملک شده است مشخص کنند.

نوبخت افزود: در بحث پروژه‌های ریلی به هیچ کشور خارجی وابسته نیستیم و تکنولوژی بومی داریم و می‌توانیم در این مسیر تسریع نماییم.

وی خاطرنشان کرد: با وجود منابع محدود و شرایط تحریمی با اولویت‌بندی تلاش کردیم که در سریع‌ترین زمان ممکن راه‌آهن به سنندج برسد.

نوبخت افزود: از استاندار کردستان انتظار داریم به صورت هفتگی امور مرتبط با راه‌آهن همدان به سنندج را دنبال کند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.