| کد خبر: 199439 |

همکاری بزرگترین سازنده چینی خودروهای برقی با تویوتا

در سال‌های اخیر بسیاری از خودروسازان مشهور به سمت و سوی طراحی، توسعه و تولید انبوه خودروهای برقی، پاک و دوستدار محیط زیست روی آورده و در این زمینه سرمایه‌گذاری‌های کلانی را اختصاص داده‌اند.

تین نیوز

به نظر می‌رسد بزرگترین تولیدکننده خودروهای برقی در چین قصد دارد با همکاری تویوتاموتورز در ژاپن، به توسعه و تولید خودروهای الکتریکی در سال آینده بپردازند.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، از آنجایی که عنوان بزرگترین تولیدکننده خودروهای الکتریکی در جهان به شرکت چینی BYD تعلق دارد، به تازگی اخبار و گزارش‌های متعددی در خصوص همکاری با شرکت ژاپنی تویوتاموتورز منتشر شده است تا در یک جوینت ونچر به توسعه و تولید انبوه خودروهای الکتریکی، پاک و دوستدار محیط زیست بپردازد.

به نظر می‌رسد که با افزایش محبوبیت خودروهای برقی به‌عنوان وسایل نقلیه پاک و دوستدار محیط زیست و هم‌چنین استقبال بی‌نظیر مشتریان و خریداران از این گونه خودروها، شرکت‌های خودروسازی بیش‌تری به فکر تولید و عرضه خودروهای الکتریکی، لوکس و قدرتمند افتاده و با یکدیگر بر سر معرفی محصولات بهتر و باکیفیت‌تر به رقابت تنگاتنگی بپردازند.

بر اساس گزارش وب سایت سی‌نت، در سال‌های اخیر بسیاری از خودروسازان مشهور در جهان به سمت و سوی طراحی، توسعه و تولید انبوه خودروهای برقی، پاک و دوستدار محیط زیست روی آورده و در این زمینه سرمایه‌گذاری‌های کلانی را اختصاص داده‌اند. دولت بسیاری از کشورهای جهان نیز با ارائه طرح‌های حمایتی و تشویقی و هم‌چنین تسهیلات به شهروندان سعی دارند مشتریان خودرو را به سمت و سوی خریداری خودروهای برقی و پاک سوق دهند.

با اینکه توسعه خودروهای الکتریکی برای خودروسازان بسیار هزینه‌بر است اما به نظر می‌رسد که با تغییر روند کنونی در جهان، آنها ترجیح می‌دهند که سختی‌های راه توسعه این وسائل نقلیه پاک و دوستدار محیط زیست را تحمل کرده تا بتوانند جزو پیشگامان این صنعت به شمار رفته و بدین ترتیب نقش خود را در حفاظت از محیط زیست وکاهش آلودگی هوا و گرمایش زمین ایفا کنند.

در طول یک سال اخیر، بسیاری از خودروسازان سعی دارند با همکاری سایر شرکت های برتر و فعال در این حوزه، به تقویت و ارتقای بخش مهندسی و توسعه وسائل نقلیه پاک و برقی اقدام کنند که برای مثال می توان به احتمال ادغام دو گروه خودروسازی فیات کرایسلر و پژو سیتروئن (FCA-PSA) اشاره کرد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.