| کد خبر: 199356 |

در سفر رئیس جمهور به یزد:

۹۰ کیلومتر از راه‌آهن بافق-ارژنگ افتتاح می‌شود

پروژه راه‌آهن بافق-ارژنگ و تکمیل بزرگراه یزد-بافق از مصوبات سفر قبلی رئیس جمهور به یزد است و در این سفر ۹۰ کیلومتر از راه‌آهن بافق-ارژنگ افتتاح می‌شود.

تین نیوز

فرماندار بافق گفت: پروژه راه‌آهن بافق-ارژنگ و تکمیل بزرگراه یزد-بافق از مصوبات سفر قبلی رئیس جمهور به یزد است و در این سفر ۹۰ کیلومتر از راه‌آهن بافق-ارژنگ افتتاح می‌شود.

به گزارش تین نیوز،  همزمان سفر رئیس جمهور به استان یزد محمد زاده‌رحمانی در خصوص مهم‌ترین مسائل و مشکلات شهرستان  باق جهت انتقال به ریاست جمهور اظهار کرد: مهم‌ترین موضوعاتی که به رئیس جمهور منتقل خواهد شد تامین خوراک شرکت سنگ آهن مرکزی و همچنین کمک به تکمیل زنجیره فولاد در شهرستان است.

وی افزود: موضوع دیگر نیز کددار کردن محور دوبانده بافق به بهاباد خواهد بود که از طریق نماینده رئیس جمهور به وی منتقل خواهد شد، در حوزه راه‌آهن نیز چون در سطح کلان است در مرکز استان تصمیم گیری خواهد شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا، این مقام مسئول در خصوص جاده سیروس آباد و میزان پیشرفت آن نیز گفت: تا چند هفته دیگر عملیات کوه بری که حدود چهار کیلومتر است به اتمام خواهد رسید و و مرحله بعد نیز از چاه طلوع عملیات زیرسازی آن آغاز خواهد شد.

زاده‌رحمانی پروژه راه آهن بافق-ارژنگ و تکمیل بزرگراه یزد-بافق را از مصوبات سفر قبلی رئیس جمهور به یزد عنوان کرد و گفت: در این سفر ۹۰ کیلومتر از راه‌آهن بافق-ارژنگ افتتاح می‌شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.