| کد خبر: 199353 |

همزمان با سفر رئیس جمهور انجام می‌شود:

◄ بهره‌برداری از پروژه خط دوم میبد-رخش به طول ۱۰۵ کیلومتر

مدیر کل راه‌آهن یزد از بهره‌برداری از هفت طرح ریلی در مناطق مختلف این استان همزمان با سفر رئیس جمهور به استان یزد خبر داد.

تین نیوز

مدیر کل راه‌آهن یزد از بهره‌برداری از هفت طرح ریلی در مناطق مختلف این استان همزمان با سفر رئیس جمهور به استان یزد خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از خبرگزاری صداوسیمای مرکز یزد، سیدمصطفی داودی گفت: همزمان با سفر ریاست جمهوری و هیئت دولت به استان یزد، پروژه خط دوم میبد-رخش به طول ۱۰۵ کیلومتر، تونل ریگ زرین  به طول ۸۰۰ متر وواریانت ریگ زرین به طول ۱۵ کیلومتر، مسقف نمودن سکوی یک و دو یزد به متراژ ۱۲ هزار متر مربع به بهره برداری خواهد رسید.

وی افزود: بازسازی ساختمان مرکز کنتری ترافیک و ساختمان اداری ، احداث نمازخانه و سرویس بهداشتی ایستگاه نی‌آباد به متراژ ۷۰۰ متر مربع، احداث نمازخانه و سرویس بهداشتی و تطویل خطوط ایستگاه زرین به متراژ ۲۲۰۰ متر مربع و طراحی سیمیلاتور آموزشی راه آهن یزد از دیگر طرح هایی است که همزمان با سفر رئیس جمهور افتتاح خواهد شد.

وی گفت: برای این طرح ها در مجموع بیش از ۶ هزارو ۷۰۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

به گزارش تین نیوز، حسن روحانی رئیس جمهور ایران صبح امروز یکشنبه  19 آبان در سفری یک روزه وارد استان یزد سفر شده و قرار است پروژه‌های مختلفی که برای این سفر در نظر گرفته شده را افتتاح کند.

در این سفر علاوه بر رئیس جمهور، 14 نفر از وزرا و معاونین رئیس جمهور او را همراهی و هر یک با سفر به یکی از نقاط استان، پروژه‌های آن شهرستان را افتتاح می‌کنند.

وزرای ، راه و شهرسازی، بهداشت، ارتباطات، صنعت، ورزش و جوانان، میراث فرهنگی، نفت، جهاد کشاورزی، نیرو، اطلاعات و وزیر کشور همراه‌هان رئیس جمهور به استان یزد هستند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.