| کد خبر: 199252 |

هوای شهر تهران برای گروه‌های حساس ناسالم است

بر اساس گزارش شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، میانگین کیفیت هوای پایتخت طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۲۵ و در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس بود.

تین نیوز

بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، کیفیت هوای پایتخت امروز (۱۷ آبان ماه) در حالی ناسالم برای گروه‌های حساس اعلام شده است که این وضعیت برای فردا ( ۱۸ آبان) نیز ادامه خواهد داشت.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، بر اساس پیش‌بینی‌های انجام‌ شده در شرکت کنترل کیفیت هوای شهر تهران با تداوم شرایط جوی پایدار و آرام در نخستین ساعات روز جمعه (۱۷ آبان) با وجود کاهش تردد خودروها در روز تعطیل، تجمع ذرات معلق در اکثر مناطق باعث برقراری وضعیت نامطلوب کیفیت هوا خواهد شد.

به‌تدریج با رشد ناپایداری جوی و گاهی رشد ابر در طول روز انتظار می‌رود تا حدودی از غلظت آلاینده‌ها کاسته شود. با این‌حال در اواخر وقت امروز (۱۷ آبان) تردد خودروها و کاهش ناپایداری‌ جوی شرایط مناسب را برای تجمع آلاینده‌ها فراهم می‌کند و احتمال می‌رود در برخی مناطق وضعیت ناسالم بویژه برای گروه‌های حساس برقرار شود.

با تداوم این اوضاع جوی تا صبح فردا (۱۸ آبان) به همراه افزایش حجم ترافیک در نخستین روز هفته انتظار می‌رود بر غلظت آلاینده‌ها طی برخی ساعات صبح افزوده شود که برقراری شرایط نامطلوب کیفیت هوا را در بیشتر مناطق شهر تهران به دنبال خواهد داشت.

بر اساس این گزارش، به‌تدریج با افزایش میزان ناپایداری جوی در طول روز همراه با وزش باد در برخی ساعات بعدازظهر، پراکندگی آلاینده‌ها دور از انتظار نیست. همچنین در ساعات اوج ترافیک در شب، غلظت ذرات معلق افزایش می‌یابد و در مناطق پرتردد کیفیت هوا در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس قرار خواهد گرفت.

بر اساس گزارش شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، میانگین کیفیت هوای پایتخت طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۲۵ و در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس بود. این شاخص هم‌اکنون ۱۲۳ و هوا در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس قرار دارد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.