| کد خبر: 199232 |

جاده و پل‌های اصلی مسیر کشکان ایمن و استاندارد نیست

نماینده مردم پلدختر و معمولان در مجلس شورای اسلامی گفت: جاده و پل‌های اصلی مسیر کشکان در پلدختر ایمن و استاندارد نیست و راهی اضطراری محسوب می‌شود.

تین نیوز

نماینده مردم پلدختر و معمولان در مجلس شورای اسلامی گفت: جاده و پل‌های اصلی مسیر کشکان در پلدختر ایمن و استاندارد نیست و راهی اضطراری محسوب می‌شود.

به گزارش تین‌نیوز، سید حمیدرضا کاظمی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: با توجه به فرصت کمی که پس از تخصیص اعتبارات به دستگاه‌های اجرایی داشتند نیاز است کارهای لایروبی رودخانه‌ها و ایجاد دایک‌های حفاظتی در مسیر رودها تسریع شود تا شهرها در مقابل سیل حفاظت شوند.

نماینده مردم پلدختر و معمولان در مجلس ‌افزود: با تلاش دولت کارهای در روستاها انجام شده اماهمچنان شاهدیم برای راه‌های روستایی هیچ اقدامی نشده و با یک بارندگی راه‌های روستایی این شهرستان مسدود خواهند شد و چنانکه دیواره‌های حفاظتی پل‌دختر احداث نشوند هر چه زحمت کشیده شده با سیل احتمالی از بین خواهد رفت.

وی ادامه داد: تسریع در احداث پل‌های روستایی و جاده اصلی پل‌دختر – خرم‌آباد ضروری است.

کاظمی گفت: وزارت راه و شهرسازی روی جاده اصلی و پل‌های اصلی مسیر کشکان متمرکز شد و جاده و پل‌های اصلی مسیر کشکان در پلدختر ایمن و استاندارد نیست و راهی اضطراری محسوب می‌شود.

نماینده مردم پلدختر و معمولان در مجلس ‌عنوان کرد: مطالبه جدی مردم به پیمان رفتن مسیر جایگزین پلدختر – خرم‌آباد است که به چهار قطعه تبدیل شده و باید عملیات احداث آن هر چه سریع‌تر انجام شود.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.