| کد خبر: 199229 |

هوای تهران برای گروه‌های حساس ناسالم است

بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران به دنبال وضعیت جوی پایدار امروز تهران انتظار می‌رود در ساعات پایانی امروز (۱۵ آبان ماه) با افزایش حجم ترافیک بر غلظت ذرات معلق افزوده شود و کیفیت هوا در وضعیت ناسالم به‌ویژه برای گروه‌های حساس قرار بگیرد.

تین نیوز

 بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران کنترل کیفیت هوای تهران به دنبال وضعیت جوی پایدار امروز تهران انتظار می‌رود در ساعات پایانی امروز (۱۵ آبان ماه) با افزایش حجم ترافیک بر غلظت ذرات معلق افزوده شود و کیفیت هوا در وضعیت ناسالم به‌ویژه برای گروه‌های حساس قرار بگیرد.

به گزارش تین نیوز به نقل از میزان، بر اساس پیش‌بینی‌های انجام‌شده در شرکت کنترل کیفیت هوای شهر تهران، صبح امروز (۱۵ آبان ماه) با وجود کاهش تردد خودروها در روز تعطیل، شاهد برقراری شرایط نامطلوب در اکثر مناطق خواهیم بود که دلیل آن عمدتاً ناشی از شرایط پایدار جو و انباشت آلاینده‌ها از شب گذشته است.

بر این اساس در طی روز نیز وضعیت پایدار و آرام جوی، پراکندگی آلاینده‌ها را محدود می‌کند و افزایش غلظت آلاینده‌ها نسبت به روز قبل در اکثر مناطق پیش‌بینی می‌شود. همچنین در ساعات پایانی امروز (۱۵ آبان ماه) با افزایش حجم ترافیک انتظار می‌رود بر غلظت ذرات معلق افزوده شود و کیفیت هوا در وضعیت ناسالم به ویژه برای گروه‌های حساس قرار بگیرد.

با تداوم این شرایط جوی همراه با آغاز تردد خودروها در نخستین ساعات روز پنجشنبه (۱۶ آبان ماه) افزایش غلظت ذرات معلق سبب کاهش کیفیت هوا در اکثر مناطق پایتخت خواهد شد. با وجود سرعت اندک باد و رشد ناچیز ناپایداری جوی در طی روز، شرایط مساعد برای پراکندگی آلایندها فراهم نخواهد شد و احتمال می‌رود در مناطق پرتردد، کیفیت هوا در شرایط ناسالم به‌ویژه برای گروه‌های حساس باقی بماند.

در ساعات اوج ترافیک در شامگاه پنجشنبه (۱۶ آبان ماه) تجمع ذرات معلق و به تبع آن کاهش کیفیت هوا و برقراری شرایط ناسالم در اکثر مناطق پایتخت دور از انتظار نخواهد بود.

بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، کیفیت هوای پایتخت طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۲۰ و هوا در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس بود. این شاخص هم‌اکنون ۱۲۲ و هوا در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.