| کد خبر: 199213 |

توسط هما؛

◄ پرواز سمنان-مشهد با هواپیمای ATR برقرار می‌شود

هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران «هما» در راستای خدمت‌رسانی به زائران حضرت علی بن موسی الرضا(ع) استان سمنان، از روز ۱۴ آبان‌ماه سال جاری در مسیر سمنان - مشهد- سمنان پرواز می‌کند.

تین نیوز

هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران «هما» در راستای خدمت‌رسانی به زائران حضرت علی بن موسی الرضا(ع) استان سمنان، از روز ۱۴ آبان‌ماه سال جاری در مسیر سمنان - مشهد- سمنان پرواز می‌کند.

به گزارش تین نیوز به نقل از هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران پرواز سمنان به مشهد، جدیدترین مسیر پروازی «هما» است که از آبان‌ماه سال جاری در روزهای سه‌شنبه و جمعه هر هفته انجام می‌شود. این پرواز در روزهای سه‌شنبه هر هفته در ساعت ۹ و ۴۵ دقیقه از فرودگاه شهید هاشمی‌نژاد به مقصد فرودگاه سمنان انجام و در ساعت ۱۲ و ۳۵ دقیقه در این فرودگاه به زمین می‌نشیند. 

بازگشت این پرواز در همان روز، در ساعت ۱۲ و ۱۰ دقیقه از فرودگاه سمنان به مقصد فرودگاه مشهد مقدس انجام می‌شود. این مسیر پروازی با استفاده از هواپیماهای مدرن ATR صورت می‌گیرد.

پرواز روزهای جمعه این مسیر نیز، در ساعت ۱۰ و ۱۰ دقیقه از فرودگاه مشهد پرواز و در ساعت ۱۲ در فرودگاه سمنان به زمین می‌نشیند. بازگشت این پرواز در همان روز در ساعت ۱۲ و ۳۵ دقیقه انجام خواهد شد.

در حال حاضر هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران  از فرودگاه مشهد مقدس به فرودگاه‌های ساری، گرگان، آبادان، اهواز، بیرجند، اصفهان، رشت و یزد پرواز می‌کند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.