| کد خبر: 199156 |

مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل اعلام کرد:

◄ بهره‌برداری از 6 آزادراه تا پایان سال

مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل گفت: 6 آزادراه تا پایان سال جاری به‌بهره‌برداری می‌رسند.

تین نیوز

مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل گفت: 6 آزادراه تا پایان سال جاری به‌بهره‌برداری می‌رسند.

به گزارش تین نیوز، خیرالله خادمی شهریور ماه امسال(4 شهریور) اظهار داشت: ‌منطقه یک آزادراه تهران- شمال، کنارگذر جنوبی تهران، آزادراه همت- کرج، کنار گذر شرق اصفهان، بخشی از آزادراه ارومیه- تبریز و آزادراه اصفهان- شیراز پروژه‌هایی هستند که در سال‌جاری تکمیل و آماده بهره‌برداری خواهند شد.

وی افزود: بهره‌برداری از 2 آزادراه  کنارگذرجنوبی تهران و آزادراه همت- کرج نقش بسیار مهمی در ساماندهی ترافیک استان تهران و البرز خواهد داشت و بخش مهمی از گلوگاه‌های ترافیکی کریدور شرق به غرب در محدوده استان تهران را رفع خواهد کرد.

مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه خاطرنشان کرد: تکمیل کریدورهای ترانزیتی کشور یکی از اولویت‌های اصلی این شرکت است.

او تاکید کرد: تکمیل کریدورهای اصلی کشور و اتصال تمامی استان‌ها به شبکه حمل و نقل ایمن در تعیین چشم اندازها و اهداف بلند‌مدت در تکمیل شبکه بزرگراهی کشور و توسعه راه‌ها نقش مهمی داشته است.

معاون وزیر راه گفت: تعریف چند کریدور مهم در حوزه بزرگراهی اقدام موثری در انسجام کارها و جلوگیری از اتلاف وقت و هزینه است. همچنین تقسیم ‌بندی پروژه‌های بزرگراهی در قالب چند کریدور اصلی یکی از  اقدامات اساسی در سرعت بخشیدن به توسعه شبکه بزرگراهی کشور است.

خادمی ادامه داد: تکمیل پروژه‌ها با پیشرفت فیزیکی بالا از دیگر اهداف در این حوزه است و برنامه‌ریزی شده که هر بخشی از پروژه که آماده بهره‌برداری است زیرعبور قرار گیرد و بدین‌ترتیب مقاطع مختلف یک بزرگراه در طول سال آماده بهره‌برداری خواهد بود. 

وی تاکید کرد: مرحله‌ای کردن بهره‌برداری از قطعات مختلف پروژه‌ها و اولویت در اجرای باند دوم همزمان با عبور ترافیک از باند اول، بخشی از گره‌های ترافیکی مسیرهای در دست احداث را رفع می کند و سبب می شود از سرمایه‌گذاری انجام شده در زیرساخت ها برای رفع مشکلات ترافیکی و  رفاه حال هموطنان بهره‌مند شد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.