| کد خبر: 199154 |

◄ تخفیف 30 درصدی رجا در طرح «میلاد»

شرکت رجا به مناسبت گرامی‌داشت ولادت با سعادت پیامبر اکرم (ص) و امام صادق (ع)، تسهیلات سفر با قطارهای این شرکت را به صورت تخفیف 30 درصد با عنوان طرح «میلاد» ارائه می‌کند.

تین نیوز

 شرکت رجا به مناسبت گرامی‌داشت ولادت با سعادت پیامبر اکرم (ص) و امام صادق (ع)، تسهیلات سفر با قطارهای این شرکت  را به صورت  تخفیف 30 درصد با عنوان طرح «میلاد» ارائه می‌کند.

  معاون اجرایی شرکت حمل و نقل ریلی رجا با اعلام اینکه این تسهیلات برای بازه حرکت و فروش 19 لغایت 24 آبان ماه سال جاری - مصادف با هفته وحدت- است گفت: در قالب طرح مذکور، به مسافران  با نام مبارک «محمد»، «صادق» و «محمد صادق» که در بازه زمانی حرکت و فروش مذکور از طریق کانال‌های فروش رجا بلیت خریداری کنند، 30 درصد تخفیف اعطا می‌شود.

رضا عصاری افزود: اعمال این تخفیفات بدون نیاز به هیچ گونه مراحل اداری در فرآیند خرید بلیت، به صورت خودکار و  بدون محدودیت مسیر انجام می‌شود.

  وی با تأکید بر نام‌های اشاره شده اظهار داشت: سایر نام‌ها با ترکیب محمد یا صادق مانند: محمد مهدی، امیر محمد و ... مشمول این طرح نمی‌شوند.

  معاون اجرایی شرکت رجا کانال‌ها فروش این شرکت را سایت رجا، فروش تلفنی 1539 و نمایندگی‌های مجاز فروش بلیت در سراسر کشور اعلام کرد و افزود: هموطنان برای آگاهی بیشتر در خصوص مراکز و نمایندگی‌های مجاز فروش، ساعت و برنامه حرکت قطارها و ... علاوه بر مراجعه به سایت این شرکت به نشانی www.raja.ir  می‌توانند از اقص نقاط کشور و به صورت شبانه‌روزی با سامانه ارتباط با مشتریان رجا از طریق تلفن 1539 تماس حاصل کنند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.