| کد خبر: 199094 |

پیشرفت ۳۰ درصدی چهار خطه کردن مسیر دره شهر - پلدختر

عملیات اجرایی چهار خطه کردن خروجی شهر دره شهر به سمت پل دختر استان لرستان با ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجراست.

تین نیوز

مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام گفت: عملیات اجرایی چهار خطه کردن خروجی شهر دره شهر به سمت پل دختر استان لرستان با ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجراست.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، علی اصغر کاظمی اظهار داشت: قطعه اول این طرح به طول ۱۳ کیلومتر با پیشرفت فیزیکی ۳۰ درصد در حال اجراست و مطالعه باقی مانده مسیر در استان ایلام به علاوه احداث پل بزرگ گاومیشان به انجام رسیده است.

وی یادآور شد: در صورت تأمین اعتبار لازم ساخت قطعه بعدی نیز اجرایی خواهد شد و از مدیران ارشد استان ایلام درخواست داریم در این خصوص همکاری لازم را با اداره کل راه و شهرسازی استان داشته باشند.

مدیرکل راه و شهرسازی ایلام تاکید کرد: برای اجرای ۱۳ کیلومتر اول این طرح نزدیک به ۶۰۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه خواهد شد.

کاظمی اضافه کرد: با نگاه و توجه ویژه دولت تدبیر و امید به حوزه راه هم اینک طرح های عمرانی و راهسازی در نقاط مختلف استان ایلام در حال اجراست که تحولی بزرگ را در سطح استان ایجاد و در آینده نزدیک نیز پروژه های تاثیرگذاری به بهره برداری خواهند رسید.

به گزارش ایرنا، با روی کار آمدن دولت دکتر یازدهم توجه ویژه ای به حوزه راه بویژه استان ایلام بویژه در سه سال گذشته صورت گرفته تا جایی که ۱۶۰ کیلومتر بزرگراه احداث شده که هفت برابر تمام دولت های پس از انقلاب در این استان بوده است. 

همچنین با تلاش مدیریت ارشد استان ایلام و راه و شهرسازی مقدمات ایجاد ۲ بزرگراه کرمانشاه-  حمیل-  ایلام - مهران و همچنین بزرگراه خرم آباد - زال - چیلات - نجف فراهم شده که در مراحل اجرایی قرار دارند.

یکی از آرزوهای دیرینیه مردمان ایلام اتصال استان به خط راه آهن بود که براساس اعلام مدیران مربوطه وعده این خواسته در سفر ریاست محترم جمهوری به ایلام محقق و برآورده خواهد شد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: خبرگزاری ایرنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.