| کد خبر: 199073 |

◄ اجرای ۱۲ پروژه جاده‌ای در استان مرکزی

۱۲ پروژه ابلاغی سال ۹۸ توسط اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان مرکزی در دست اجرا است که درصورت تامین قیر از سوی وزارت نفت کلیه پروژه‌های مذکور در موعد مقرر به اتمام خواهد شد.

تین نیوز

رئیس اداره نگهداری راه‌های استان مرکزی گفت: ۱۲ پروژه ابلاغی سال ۹۸ توسط اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان مرکزی در دست اجرا است که درصورت تامین قیر از سوی وزارت نفت کلیه پروژه‌های مذکور در موعد مقرر به اتمام خواهد شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی، حسین بیات در خصوص عملکرد اداره کل راهداری استان در خصوص اجرای پروژه‌های ابلاغی سال ۹۸ بیان کرد: هشت پروژه لکه‌گیری و روکش در دستور کار مجموعه راهداری استان مرکزی است که تمامی این پروژه‌ها فعال می باشد.

وی با اشاره به دو پروژه لکه‌گیری و روکش در محور قدیم ساوه-تهران که به ترتیب ۷۰ و ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته‌اند، گفت: اقدامات انجام شده برای این دو پروژه شامل درزگیری، لکه‌گیری، ماسه‌ آسفالت و روکش بوده است.

رئیس اداره نگهداری راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی با اشاره به اجرای عملیات لکه‌گیری و روکش در محورهای اراک- سلفچگان، اراک- توره- پل سفید، ساوه-همدان و آزادراه ساوه-تهران که بین ۲۵ تا ۵۵ درصد پیشرفت‌ فیزیکی این پروژه‌ها گزارش شده افزود: پروژه لکه‌گیری و روکش محور دلیجان-سلفچگان و بالعکس نیز آغاز و تاکنون حدود ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی حاصل شده است.

بیات به دیگر پروژه‌های ابلاغی سال ۹۸ اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی اشاره کرد و گفت: یکی از پروژه‌ها اجرای عملیات فوگسیل در سطح راه‌های استان بوده که تاکنون ۳۰ درصد کار اجرایی شده و با توجه به محدودیت های آیین نامه ای در خصوص دمای اجرای کار به محض تامین شرایط ، ادامه پروژه انجام خواهد شد.

وی با اشاره به عملیات ماسه‌آسفالت در محور اراک-خمین که تاکنون ۳۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و اقدامات لکه‌گیری و روکش آسفالت پروژه باقی‌مانده است، افزود: پروژه ماسه آسفالت و روکش در دو محور زاویه-اخترآباد و خمین-الیگودرز در حال اجراست که به ترتیب ۵۰ و ۲۵ درصد پیشرفت پروژه حاصل شده است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.