| کد خبر: 199000 |

نظارت تردد موتورسیکلت‌ها در پیاده‌رو برعهده شهرداری نیست

موتورسیکلت‌های توقیفی به پارکینگ‌های پلیس منتقل می‌شود.

تین نیوز

 سرپرست معاونت فنی و مهندسی شهرداری تهران با اشاره به اجرای طرح ساماندهی موتورسیکلت‌ها گفت: موتورسیکلت‌های توقیفی به پارکینگ‌های پلیس منتقل می‌شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از فارس، وحید سرلک سرپرست معاونت فنی و مهندسی شهرداری تهران درباره  ساماندهی محل توقف موتورسیکلت‌ها اظهار داشت: نظارت تردد موتورسیکلت‌ها در پیاده‌رو برعهده شهرداری نیست و پلیس باید کنترل کامل در این زمینه داشته باشد. 

وی با اشاره به اینکه ساخت مانع در پیاده‌راه‌ها برای جلوگیری از تردد موتورسیکلت‌ها سبب اختلال در رفت‌وآمد افراد دیگر از جمله معمولان می‌شود، گفت: بنابراین شهرداری با ساخت مانع نباید از تردد موتورسیکلت‌ها در پیاده‌راه‌ها ممانعت به عمل آ‌ورد و این اقدام به هیچ عنوان اصولی نیست. 

سرپرست معاونت فنی و مهندسی شهرداری تهران تصریح کرد: ساماندهی محل توقف موتورسیکلت‌ها مدتی است که در پایتخت کلید خورده و از مناطق مرکزی آغاز شده است و در صورتی که معایب این طرح برطرف شود قابل تعمیم به نقاط دیگر تهران خواهد بود. 

وی درمورد اینکه پلیس امروز به موتورسواران متخلف اولتیماتوم داده و موتورهای توقیفی به کدام پارکینگ‌ها منتقل می‌شوند، گفت: پلیس پارکینگ‌های مخصوص خود را دارد. البته در سال‌های پیش برخی از پارکینگ‌های شهرداری طی تعامل و توافق با پلیس در اختیار آنها قرار گرفت تا موتورهای توقیفی در این پارکینگ‌ها نگهداری شود هرچند مدیریت پارکینگ‌ها برعهده شهرداری بود. 

سرلک خاطرنشان کرد: موتورسیکلت‌های توقیفی جدید به هیچ عنوان به پارکینگ‌های شهری منتقل نخواهد شد.

 سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی پایتخت امروز از اجرای طرح جدید پلیس طی هفته جاری درخصوص رفتار ترافیکی موتورسواران خبر داد و گفت: اعمال قانون جریمه، توقیف و انتقال موتورسیکلت به پارکینگ از اقدامات پلیس و برخورد آن با راکبان متخلف است. 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: خبرگزاری فارس

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.