| کد خبر: 198979 |

آمادگی اکیپ‌های راهداری شهرستان نیر جهت برفروبی محور‌های مواصلاتی

با توجه به پیش بینی هواشناسی مبنی بر بارش برف در گردنه صائین ۳ اکیپ راهداری در این محور مستقر شد.

تین نیوز

رئیس اداره راهداری حمل ونقل جاده‌ای شهرستان نیر گفت: با توجه به پیش بینی هواشناسی مبنی بر بارش برف در گردنه صائین ۳ اکیپ راهداری در این محور مستقر شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی نجف قلیزاده، رئیس اداره راهداری حمل ونقل جاده‌ای شهرستان نیر  با بیان اینکه طبق پیش بینی‌ها بارش رحمت الهی از امروز در این گردنه آغاز می‌شود و راهداران پرتلاش شهرستان نیر همچون سال‌های گذشته جهت خدمات رسانی به مردم در این محور برف گیر آماده هستند گفت: برای برفروبی راه‌های اصلی و فرعی و بازگشائی هزار تن نمک نیز در انبار‌های راهدارخانه شهرستان نیر ذخیره سازی شده است.

او جلوگیری از ۱۶ مورد تجاوز به حریم راه‌ها و ساخت و ساز‌های غیر مجاز در این شهرستان خبر داد و تصریح کرد: جهت ارتقای ایمنی راه‌ها ۷۷ کیلومتر از محور‌های مواصلاتی این شهرستان در ۷ ماهه امسال خط کشی شده است.

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان نیر گفت: تاکنون ۷۵۰ هزار متر مربع از راه‌های شنی تسطیح و رگلاژ و ۱۱ هزار و ۲۰۰ متر مکعب از راه‌های شنی و شانه جاده‌ها نیز شن ریزی شده است.

نجف قلیزاده تعمیر و مرمت ۱۰۵ شاخه گاردریل، تعمیر ونگهداری ۱۳ دستگاه چراغ‌های چشمک زن، رنگ آمیزی ۳ هزار عدد از پایه تابلو‌ها و شستشوی ده هزار عدد علائم را ازاقدامات مهم راهداری شهرستان نیر در مدت یاد شده دانست و گفت: در ۷ ماه گذشته راهداران شهرستان نیر جهت دید بهتر رانندگان در جاده بیش از ۵۰۰ عدد تابلوی انتظامی، اخطاری و اطلاعاتی جدید را نصب و ۳۵۰ عدد تابلو‌های فرسوده و صدمه دیده رانیز بازسازی کرده اند.

او همچنین نصب ۸۰۰ عدد بازتاب ایمنی جدید در محور‌های مواصلاتی شهرستان نیر را یادآور شد و افزود: در مدت یادشده ۴۶۰ کیلومتر از حریم راه‌های اصلی، فرعی و روستایی این شهرستان تسطیح و ۱۹ هزار و ۵۰۰ متر مکعب ریزش برداری نیز انجام شده است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: سايت خبری باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.