| کد خبر: 198962 |

سیل در تربت‌جام ۲۰۰ میلیارد ریال خسارت برجای گذاشت

بر اساس برآوردهای اولیه حادثه طبیعی سیل اخیر در شهرستان تربت‌جام واقع در جنوب شرق این استان افزون بر ۲۰۰ میلیارد ریال خسارت در بخش‌های مختلف زیرساختی بر جای گذاشته است.

تین نیوز

مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری خراسان رضوی گفت: بر اساس برآوردهای اولیه حادثه طبیعی سیل اخیر در شهرستان تربت جام واقع در جنوب شرق این استان افزون بر ۲۰۰ میلیارد ریال خسارت در بخش های مختلف زیرساختی بر جای گذاشته است.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، حجتعلی شایانفر افزود: بررسی دقیق خسارات سیل پنجشنبه شب گذشته در حال انجام است بنابراین جمع بندی نهایی آن ظرف روزهای آینده اعلام خواهد شد.

وی ادامه داد: سیلاب بیشتر به راه های روستایی، زمین های کشاورزی، شهرک صنعتی و تعدادی از واحدهای مسکونی تربت جام زیان زده است. 

مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری خراسان رضوی گفت: شدت بارندگی اواخر هفته گذشته به حدی بود که باعث آبگرفتگی مناطق مختلف شهر تربت جام و ایجاد رسوب گل و لای شد. 

وی به خسارت جانی ناشی از این حادثه طبیعی نیز اشاره و بیان کرد: پنجشنبه شب گذشته در جریان بارندگی شدید و هنگام شروع سیلاب دو خودروی سواری شامل زانتیا و پراید روی پل تربت جام برخورد کرده و به همین خاطر خودروی زانتیا به داخل رودخانه خروشان سقوط می کند.

شایانفر گفت: بنا بر اظهار شاهدان محلی این خودرو دو سرنشین داشته که پیکر بیجان یکی از آن ها از آب گرفته شد اما نیروهای امدادی هلال احمر و دیگر دستگاه ها هنوز در این محل در حال تجسس برای یافتن شخص دوم هستند.

بیش تر شهرستان های خراسان رضوی به ویژه مناطق جنوبی و جنوب شرق این استان ظرف دو روز اخیر شاهد بارش های رگباری شدید بود که بیش ترین آن به میران ۲۱ میلیمتر در تربت جام ثبت شده است.

تربت جام در فاصله ۱۶۵ کیلومتری جنوب شرق مشهد قرار دارد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: خبرگزاری ایرنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.