| کد خبر: 198903 |

اهمیت و نقش فناوری اطلاعات و هوشمندسازی جاده‌ها در برنامه‌ریزی حمل و نقل

در بیست و ششمین کنگره جهانی راه- پیارک بر اهمیت موضوع فناوری اطلاعات و هوشمندسازی جاده‌ها و نقش آن در برنامه ریزی حمل و نقل و نگهداری شبکه راه ها به عنوان یکی از دستاوردهای مهم این کنگره تاکید شد.

تین نیوز

در بیست و ششمین کنگره جهانی راه- پیارک بر اهمیت موضوع فناوری اطلاعات و هوشمندسازی جاده‌ها و نقش آن در برنامه ریزی حمل و نقل و نگهداری شبکه راه ها به عنوان یکی از دستاوردهای مهم این کنگره تاکید شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، فرامرز مداح عضو هیات عامل و نماینده رئیس این سازمان در امور سرمایه گذاری و فناوری اطلاعات با بیان این خبر اظهار داشت: در این کنگره نتایج دستاوردهای ۴ ساله کمیته های تخصصی مختلف در قالب سخنرانی برگزار شد و هر کمیته دستاوردهای خود را به حاضرین ارائه کرد.

وی افزود: با توجه به این که نقش هوشمندسازی جاده‌ها در برنامه ریزی حمل و نقل و نگهداری شبکه راه ها هر روز افزایش می یابد، از این رو به صورت یک موضوع ویژه در دستور کار سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای قرار می گیرد.

مداح به سایر دستاوردهای این کنگره اشاره کرد و افزود: آشنایی با آخرین دستاوردها و تکنولوژی‌های جدید کشورهای حضور یافته در نمایشگاه کنگره، آشنایی با گزارش ها و دستاوردهای تعدادی از کمیته های تخصصی از جمله دستاوردهای قابل اهمیت این کنگره است.

عضو هیات عامل این سازمان خاطرنشان کرد: این کنگره هر ۴ سال یک بار متشکل از سخنرانی کمیته های ۲۲ گانه و ارائه مقالات و نوآوری های جدید مرتبط در کنار آن به همراه نمایشگاه محصولات و پیشرفت‌های شرکت‌ها و کشور های مختلف در موضوعات مربوط به راه و حمل و نقل جاده‌ای برگزار می‌شود که در سال جاری در کشور امارات برگزار شد.

در این کنگره رضا اکبری معاون نگهداری راه‌های روستایی و فرعی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای به همراه فرامرز مداح حضور داشت و از پروژه ها و مراکز مهم در موضوعات مرتبط با راه و حمل و نقل بازدید کردند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.