| کد خبر: 198886 |

انجام ۱۳۱۹ سفر اربعین از طریق حمل و نقل جاده‌ای همدان

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان از انجام یک‌هزار و ۳۱۹ سفر اربعین از طریق حمل و نقل جاده‌ای همدان خبر داد.

تین نیوز

 معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان از انجام یک‌هزار و ۳۱۹ سفر اربعین از طریق حمل و نقل جاده‌ای همدان خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از فارس، صفر صادقی‌ راد در همدان با اشاره به انجام یک‌هزار و ۳۱۹ سفر اربعین از جاده‌های همدان اظهار کرد: ۸۱۰ مورد از این سفرها مربوط به رفت و ۵۰۹ مورد نیز مربوط به برگشت ناوگان بوده است.

وی با بیان اینکه در سفرهای انجام شده ۳۹۹ هزار و ۹۱ مسافر جابه‌جا شده‌اند ادامه داد: ۱۰ سفر با سواری، ۳۲ سفر با میدل‌باس، ۱۶۷ سفر با مینی‌بوس و یک‌هزار و ۱۱۰ سفر با اتوبوس انجام شده است.

معاون حمل و نقل اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان در ادامه به آمار کل تصادفات محورهای استان همدان در این ایام اشاره کرد و یادآور شد: ۱۰۷ فقره تصادف در این ایام رخ داده که در این تصادفات ۱۷ نفر فوت و ۱۴۰ نفر مجروح شده اند.

وی با اشاره به اینکه پنج نفر از افراد فوت شده و ۳۸ نفر از مجروحان از زائران کربلای معلی بوده‌اند تصریح کرد: در این ایام صد درصد اتوبوس‌های همدان در اختیار انتقال زائران بود.

صادقی‌راد خاطرنشان کرد: قرار بود طرح اربعین برای جابه‌جایی زائران در بخش حمل و نقل جاده‌ای از ۱۷ مهرماه آغاز شود که به دلیل استقبال بسیار زیاد زائران این طرح چند روز زودتر آغاز شد ضمن اینکه خوشبختانه عملیات نقل و انتقال زائران با کمترین مشکل انجام شد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: خبرگزاری فارس

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.