| کد خبر: 198857 |

یک مسئول عنوان کرد:

◄ توجه به صادرات و واردات کالا در مرز ریمدان از اولویت‌های دولت ‌

دولت با اقدامات مناسب در سال‌های اخیر توسعه زیرساخت‌های حمل و نقل، ترانزیت کالا و سهولت در امر بازرگانی چابهار را شتاب بخشیده است.

تین نیوز

‌معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان چابهار گفت: دولت با اقدامات مناسب در سال‌های اخیر توسعه زیرساخت‌های حمل و نقل، ترانزیت کالا و سهولت در امر بازرگانی چابهار را شتاب بخشیده است.

‌به گزارش تین نیوز به نقل از فرمانداری چابهار، رحمدل بامری در نشست شورای اداری چابهار افزود: از جمله اقدامات مهم زیرساختی در چابهار توسعه بندرشهید بهشتی، توجه به صادرات و واردات کالا در مرز ریمدان، تسریع در ساخت راه آهن چابهار-زاهدان، اجرای پروژه‌های بزرگ و کوچک در زمینه آبرسانی، اجرای طرح هادی، ورزش و مخابرات است.

وی بر تکمیل برخی پروژه‌ها برای استفاده بهتر تاکید کرد و افزود: بیشتر مشکلات پیش‌روی ورود کالای اساسی به بندر چابهار مرتفع شده و بزودی شاهد رونق حمل و نقل خواهیم بود.

فرماندار چابهار گفت: بندر چابهار با ظرفیت هشت و نیم میلیون تن توانایی پهلوگیری همزمان چندین کشتی ۱۰۰ هزار تنی را دارد و در طول ۲ سال اخیر حدود ۱۰۰ کشتی در این بندر پهلوگیری کرده است.

وی بر حضور مردم در راهپیمایی ۱۳ آبان تاکید کرد و افزود: این روز تاریخی برای همیشه گرامی داشته می‌شود و یاد امام(ره) و دلاورمردان در این روز زنده است.

بامری تصریح کرد: خدمت بی‌منت به مردم و حضور به موقع مسئولان در ادارات از ضرورت‌هاست و باید پاسخگویی به ارباب رجوع سرلوحه کار همه باشد.

وی ادامه داد: کار و تلاش شبانه‌روزی می‌تواند موجب شکوفایی و آبادانی چابهار با موقعیت راهبردی شود.

فرماندار چابهار به یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و گفت: تمامی دستگاه‌های دولتی موظف به همکاری در اجرای سالم و رقابتی انتخابات هستند و تمام امکانات را در اختیار ستاد انتخابات شهرستان بگذراند.

وی پرهیز از تبلیغ و طرفداری مسئولان از کاندیدای خاص را خواستار شد و اظهار کرد: کار مجریان انتخابات ایجاد فضای رقابتی و فراهم کردن زمینه رای دادن مردم است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.