| کد خبر: 198839 |

نماینده مردم ۵ شهرستان استان یزد در مجلس:

اعتبار جاده نایبند ـ بهاباد ۱۰ برابر شد

نماینده مردم ابرکوه، بافق، بهاباد، خاتم و مهریز در مجلس از افزایش اعتبار جاده نایبند ـ بهاباد خبر داد و گفت: میزان اعتبار این پروژه ۱۰ برابر شد.

تین نیوز

نماینده مردم ابرکوه، بافق، بهاباد، خاتم و مهریز در مجلس از افزایش اعتبار جاده نایبند-بهاباد خبر داد و گفت: میزان اعتبار این پروژه ۱۰ برابر شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از مهر، محمدرضا صباغیان اظهار داشت: در اعتبار بودجه سال ۱۳۹۸ مبلغ ۹۰۰ میلیون تومان برای جاده نایبند-بهاباد در نظر گرفته شده بود که با پیگیری های مستمر و برگزاری جلسات مختلف، این مبلغ به ۹۰ میلیارد تومان افزایش یافت.

وی عنوان کرد: جاده نایبند-بهاباد از جاده های مهم کشور است و با احداث آن، مسیر استان خراسان جنوبی به استان های یزد، کرمان، فارس و استان‌های غربی کشور ۱۹۰ کیلومتر نزدیکتر می شود.

نماینده بزرگ‌ترین حوزه انتخابیه کشور بیان کرد: با احداث این جاده، شهرستان بهاباد نیز از بن بست خارج می شود و بستر مناسب برای توسعه و پیشرفت این شهرستان فراهم خواهد شد.

صباغیان با اشاره به اینکه این مسیر تردد زائران حرم رضوی را نیز تسهیل می کند، خاطرنشان کرد: استانهای جنوبی، غربی و مرکزی کشور می توانند از این مسیر خود را به مشهد الرضا برسانند و ۱۹۰ کیلومتر از مسیر آنها کاسته خواهد .

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: خبرگزاری مهر

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.