| کد خبر: 198798 |

دو کشته و ۳ مجروح در حوادث رانندگی محور‌های شهرستان بم

بی احتیاطی به علت تخطی از سرعت مطمئنه و خستگی و خواب آلودگی از مهمترین دلایل بروز این حوادث دلخراش بوده اند که توصیه می‌شود همه رانندگان به این موارد توجه جدی داشته باشند.

تین نیوز

سرپرست پلیس راه شمال استان کرمان گفت: حوالی ساعت ۲ و ۴۵ دقیقه بامداد در کیلومتر یک محور«بم -کرمان» یک دستگاه خودروی پژو پارس از مسیر خود منحرف شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ نصیری  سرپرست پلیس راه شمال استان گفت: حوالی ساعت ۲ و ۴۵ دقیقه شب در کیلومتر یک محور بم -کرمان  یک دستگاه خودروی پژو پارس به علت خستگی وخواب آلودگی راننده از مسیر خود منحرف و با شی ثابت کنار جاده برخورد کرد که راننده ۱۹ ساله آن در دم جان خود را از دست داد و ۲ سرنشین ۲۰ و ۲۱ ساله نیز مجروح شدند.

سرهنگ نصیری افزود: تصادف دیگری نیز در محور روستایی «رستم آباد–بم» به وقوع پیوست که در این حادثه یک دستگاه پژو ۴۰۵ به علت تخطی از سرعت مطمئنه با یک دستگاه موتورسیکلت هوندا برخورد کرد که طی آن راکب موتورسیکلت جان خود را از دست داد و یکی از سرنشینان سواری پژو ۴۰۵ نیز مجروح شد.

سرپرست پلیس راه شمال استان خاطرنشان کرد: بی احتیاطی به علت تخطی از سرعت مطمئنه و خستگی و خواب آلودگی از مهمترین دلایل بروز این حوادث دلخراش بوده اند که توصیه می‌شود همه رانندگان به این موارد توجه جدی داشته باشند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: سايت خبری باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.