| کد خبر: 198636 |

بارش باران در اکثر محورهای مواصلاتی و مه‌گرفتگی در جاده‌های استان سمنان، کرمانشاه، اردبیل

رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا با اشاره به بارش باران در اکثر محورهای مواصلاتی از مه‌گرفتگی در جاده‌های استان سمنان، کرمانشاه و اردبیل خبر داد.

تین نیوز

رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا با اشاره به بارش باران در اکثر محورهای مواصلاتی از مه‌گرفتگی در جاده‌های استان سمنان، کرمانشاه و اردبیل خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از فارس، سرهنگ نادر رحمانی رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا درخصوص وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور گفت: براساس اطلاعات به دست آمده از دوربین‌ها جاده‌ای و همچنین گزارش مأموران پلیس در اکثر محورهای مواصلاتی کشور شاهد بارش باران هستیم.

وی گفت: در عمده استانها به جز برخی از استانهای جنوبی و جنوب شرقی امروز پدیده بارش باران را شاهدیم و همین امر باعث شده است تا سطح جاده‌ها و معابر خیس و لغزنده باشد.

رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا گفت: در این شرایط رانندگان باید بیش از پیش احتیاط کرده و به هیچ عنوان از سرعت مطمئنه تخطی نکنند.

وی توضیح داد: در برخی از معابر و جاده‌ها تابلوهای سرعت نصب شده است که حداکثر سرعت مجاز را نشان می‌دهد اما این عدد برای شرایط عادی بوده و به عنوان سرعت مجاز تلقی می‌شود اما در شرایط بارانی و برفی این سرعت کاهش محسوسی پیدا کرده و به عنوان سرعت مطمئنه نام برده می‌شود.

سرهنگ رحمانی همچنین خاطرنشان کرد که امروز در استانهای کرمانشاه، سمنان و اردبیل و به خصوص در ارتفاعات این استان مه گرفتگی رخ داده و می‌دهد که رانندگی در این شرایط هم به صبوری بیشتر و توجه کافی نیاز دارد.

رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا درخصوص ترافیک جاده‌های شمالی و احیاناً محدودیت‌های تردد نیز گفت: خوشبختانه ترافیکی در جاده‌های شمالی تا این لحظه مشاهده نشده است.

وی افزود: مثل بیشتر هفته‌ها امروز نیز از ساعت 2 تردد از جنوب به شمال محور چالوس ممنوع بوده از ساعت 18 از مرزن آباد به سمت تهران تردد به صورت یک طرفه انجام خواهد گرفت.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: خبرگزاری فارس

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.