| کد خبر: 198624 |

مدیرکل راه و شهرسازی استان گلستان تاکید کرد:

تعریض و بهسازی محور آزادشهر به شاهرود پیشرفت خوبی دارد

مدیرکل راه و شهرسازی استان گلستان گفت: بخشی از تعریض و چهار بانده شدن محور آزادشهر به شاهرود با تخصیص اعتبارات لازم تا انتهای سال به پایان می رسد.

تین نیوز

مدیرکل راه و شهرسازی استان گلستان گفت: بخشی از تعریض و چهار بانده شدن محور آزادشهر به شاهرود با تخصیص اعتبارات لازم تا انتهای سال به پایان می رسد.

محبوبی گفت: بخشی از تعریض و چهار بانده شدن محور آزادشهر به شاهرود با تخصیص اعتبارات لازم تا انتهای سال به پایان می رسد.

حسین محبوبی امروز(پنجشنبه 2 آبان) در حاشیه بازدید از پروژه محور آزادشهر به شاهرود در گفت‎وگو با خبرنگاران اظهار کرد: محور آزادشهر به شاهرود به طول 65 کیلومتر در دست تعریض و احداث است و این  محور مسیر ترانزیت استان و راه اصلی استان به استان سمنان و شهر شاهرود به شمار می رود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان گلستان با بیان اینکه این پروژه از سال گذشته آغاز شده است و در حال حاضر سه پیمانکار در این مسیر مشغول به فعالیت هستند، ادامه داد: پیمانکار نخست این پروژه در محدوده آزادشهر تا نوده خاندوز در بحث تعویض محور و احداث چهار دور برگردان در این محور فعالیت می کند و 5 میلیارد تومان اعتبار در اختیار پیمانکار به این منظور قرار گرفته است.

محبوبی متذکر شد: مشکلاتی در این محور  وجود داشت مثل آزاد سازی اراضی در محل دور برگردان ها که با همکاری فرماندار آزادشهر رایزنی با مالکان انجام شد و امیدواریم با همراهی مالکان بحث آزادسازی این اراضی انجام شود و با احداث دوربرگردان ها این محور ایمن سازی شود.

وی ابراز داشت: قطعه دوم با اعتبار بالغ بر 30 میلیارد تومان  در اختیار پیمانکار قرار گرفته که بحث ترانشه برداری، تعریض و احداث دیواره حاشیه رودخانه ها را دنبال می کند و  پیمانکار در محور آزادشهر به شاهرود پیشرفت خوبی داشته است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان گلستان تاکید کرد: قطعه سوم با اعتباری بالغ بر 25 میلیارد تومان در اختیار پیمانکار قرار گرفته و نزدیک به 10 کیلومتر در انتهای مسیر 30 کیلومتری این پروژه را شامل می شود که با پیمانکاران انعقاد قرارداد شده و پیمانکار در این مسیر در حال فعالیت است.

محبوبی یادآور شد: امیدواریم با پیشرفتی که در کار اتفاق افتاده است تا انتهای سال 98 و یا ابتدای سال 99 شاهد اتفاق های خوبی در این محور باشیم و بتوانیم بخشی از مسیر کار تعریض و آسفالت آن را انجام دهیم.

مدیرکل راه و شهرسازی استان گلستان تاکید کرد: امسال از منابع اعتبار ملی 9 میلیارد و 800 میلیون تومان برای این محور تخصیص اعتبار شده و از محل منابع سفر رئیس جمهور به استان گلستان نیز 6 میلیارد تومان به این محور اختصاص یافته است.

محبوبی گفت: همچنین از محل اعتبارات سیل نیز امیدواریم 15 میلیارد تومان اعتبار برای این محور جذب کنیم و بتواند تعرض این محور را به پایان برسانیم و  این محور چهار بانده شود و بتواند در افزایش تردد تاثیر مثبتی داشته باشد

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: خبرگزاری شبستان

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.