| کد خبر: 198623 |

نقاط پرحادثه اولویت‌دار محورهای مواصلاتی استان سمنان ایمن‌سازی شد

معاون راهداری اداره کل راهداری استان سمنان بابیان اینکه نقاط پرحادثه اولویت‌دار محورهای مواصلاتی استان ایمن‌سازی شد، گفت: این اقدام در راستای کاهش تصادفات صورت گرفته است.

تین نیوز

معاون راهداری اداره کل راهداری استان سمنان بابیان اینکه نقاط پرحادثه اولویت‌دار محورهای مواصلاتی استان ایمن‌سازی شد، گفت: این اقدام در راستای کاهش تصادفات صورت گرفته است.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از خبرنگار مهر، محمدرضا عرب احمدی صبح پنج‌شنبه در گفتگو با خبرنگاران به میزبانی اداره کل راهداری سمنان ضمن بیان اینکه نقاط پرحادثه اولویت‌دار محورهای مواصلاتی استان ایمن‌سازی شده است، ابراز داشت: این اقدام در راستای کاهش تعداد تصادف‌های جاده‌ای و تلفات جانی و مالی در این محورهای استان صورت گرفته است.

وی افزود: ایمن‌سازی پنج نقطه پرحادثه در محور سمنان – گرمسار (لاسجرد)، گردنه آهوان، سه‌راهی فولاد محله، پیچ پاده (پنج‌هزاری) در محور گرمسار – سمنان و پیچ بابا حافظ در محور چشمه‌علی دامغان شامل آشکارسازی، نصب تابلو علائم، خط‌کشی ازجمله این اقدامات را شامل می‌شود.

‌ معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان سمنان بابیان اینکه حذف و اصلاح نقاط پرحادثه از مهم‌ترین واصلی‌ترین اقدامات این اداره کل در سال جاری است، ابراز داشت: یکی از دلایل وقوع تصادفات همین نقاط پرحادثه است که با رفع آن‌ها می‌کوشیم تا این موارد به حداقل کاهش پیدا کند.

عرب احمدی در ادامه تصریح کرد: شناسایی، اولویت‌بندی و ایمن‌سازی نقاط پرحادثه یکی از راهکارهای ارتقاء و بهبود سطح ایمنی شبکه جاده‌ای محسوب می‌شود که امیدواریم تا پایان سال جاری با پیگیری‌های به‌عمل‌آمده در صورت تأمین اعتبارات موردنیاز نقاط مستعد حادثه در استان ایمن‌سازی شود.

وی افزود: یکی از معیارهای اصلی و مهم ارزیابی وضعیت ترافیک در شبکه‌های حمل‌ونقلی مقوله ایمنی محسوب می‌شود که خود متأثر از عوامل گوناگونی خواهد بود که در این خصوص مهم‌ترین موضوع فرهنگ‌سازی و رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی به شمار می‌رود که تأثیرگذار در کاهش تصادفات رانندگی است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.