| کد خبر: 198594 |

◄ 96 درصد مردم کارت‌ سوخت شخصی دارند

وزیر نفت با بیان این‌که 96 درصد از کارت‌های سوخت شخصی در دست مردم است، اعلام کرد: هنوز سهمیه‌ای به کارت‌ها وارد نشده که رانندگان اصرار به استفاده از کارت سوخت جایگاه‌داران، دارند.

تین نیوز

وزیر نفت با اشاره به این مطلب که دلیل کاهش سقف سوختگیری با کارت جایگاه داران نیز شیفت دادن مردم به استفاده از کارت سوخت شخصی است، گفت: در حال حاضر بیش از 96 درصد از کارت سوخت‌ها در اختیار مردم است که باید از آن استفاده کنند.

به گزارش تین نیوز، بیژن نامدار در تاکید بر لزوم استفاده از کارت سوخت در هربار سوختگیری، اظهار کرد: خودروها برای سوختگیری از کارت خود استفاده کنند.

وی با اشاره به این مطلب که دلیل کاهش سقف سوختگیری با کارت جایگاه داران نیز شیفت دادن مردم به استفاده از کارت سوخت شخصی است، گفت: در حال حاضر بیش از 96 درصد از کارت سوخت‌ها در اختیار مردم است که باید از آن استفاده کنند.

وی با انتقاد از باور غلط برخی رانندگان در استفاده از کارت سوخت جایگاه‌داران، تصریح کرد: هنوز سهمیه‌ای به کارت‌ها اختصاص داده نشده که رانندگان به منظور کم نشدن از میزان سهمیه خود، اصرار به استفاده از کارت سوخت جایگاه‌داران دارند.

در پی اجباری شدن استفاده از کارت سوخت هوشمند از 22 مرداد ماه و کاهش سهمیه سوختگیری با کارت سوخت جایگاه‌داران، هنوز هستند رانندگانی که تمایلی به بهره‌گیری از کارت سوخت شخصی خود ندارند و ظاهراً کاهش هربار سوختگیری نیز اثری در این‌باره نداشته است.

با این حال مسافرکش‌های شخصی، رانندگان آژانس، رانندگان وانت و شاغلان در سرویس‌های تاکسی اینترنتی از جمله اقشاری هستند که مستقیما در اثر افزایش شدید قیمت سوخت و سهمیه بندی بنزین آسیب می‌بینند و تعیین سهمیه ویژه برای این دسته از افراد نیز با حاشیه‌هایی همراه است که پیش از این به انواع مختلف تجربه شده است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.