| کد خبر: 198549 |

افزایش ساعت سرویس دهی و خدمات رسانی رایگان قطار شهری مشهد در روز شهادت امام رضا

ساعت سرویس دهی و خدمات رسانی رایگان قطار شهری مشهد در روز شهادت امام رضا افزایش یافت.

تین نیوز

 مدیر عامل شرکت بهره برداری قطار شهری از افزایش ساعت سرویس‌دهی خطوط قطار شهری در ایام پایانی ماه صفر و سرویس‌دهی رایگان این سامانه در سال‌روز شهادت امام رضا به خیل عزاداران رضوی خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از فارس، وحید مبین مقدم گفت: سرویس دهی خطوط یک و دو قطارشهری مشهد در روز شنبه چهارم آبان ماه مصادف با شب رحلت پیامبر اکرم و شهادت امام حسن مجتبی از ساعت شش صبح آغاز و با یک ساعت افزایش در انتهای شب تا ساعت ۲۳ صورت می پذیرد.

مدیر عامل شرکت بهره برداری قطار شهری ادامه داد: همچنین سرویس‌دهی این سامانه در روز یکشنبه پنجم آبان مصادف با رحلت پیامبر اکرم و شهادت امام حسن مجتبی با یک ساعت افزایش در ابتدای روز از ساعت شش آغاز و تا ساعت ۲۲ ادامه می یابد.

وی اظهار کرد: سرویس‌دهی خطوط یک و دو قطارشهری مشهد در روز دوشنبه شش آبان ماه مصادف با شب شهادت امام رضا (ع) از ساعت ۶ صبح آغاز و با یک ساعت افزایش در انتهای شب تا ساعت ۲۳ و سرویس دهی این سامانه در روز سه شنبه ۷ آبان مصادف با سالروز شهادت امام رضا  با یک ساعت افزایش در ابتدای روز از ساعت ۶ آغاز و تا ساعت ۲۲ و بصورت رایگان انجام می‌شود.

مدیرعامل شرکت بهره برداری قطار شهری افزود: برپایی نمایشگاه عکس «همه خادم الرضاییم» با مشارکت آستان قدس رضوی در ایستگاه شهدا در خط دو قطارشهری، اجرای تئاتر و پرده خوانی در ایستگاه‌های شریعتی و بسیج و اجرای سرودخوانی در ایستگاه‌های شریعتی، شهدا و بسیج از سایر اقدامات این شرکت در دهه پایانی ماه صفر است.

مبین مقدم همچنین از اکران تصاویر و کلیپ‌های مناسبتی این ایام در بیش از ۷۰۰ مانیتور قطارهای خط یک و دو و ۱۵۰ مانیتور ایستگاه‌ها، سیاه‌پوشی ۳۴ ایستگاه خط یک و دو، نصب بنرهای مناسبتی در جلوی قطارها، ایستگاه ها و همکاری در تامین برق و آب مورد نیاز ایستگاه‌های صلواتی مجاور ایستگاه های قطار شهری خبر داد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: خبرگزاری فارس

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.