| کد خبر: 198546 |

◄ پیام قدردانی رئیس کمیته حمل و نقل زائران اربعین از فعالان حوزه حمل‌ونقل جاده‌ای

رئیس کمیته حمل و نقل زائران اربعین از تلاشگران و فعالان حوزه حمل‌ونقل جاده‌ای و راهداری پیام قدردانی ارسال کرد.

تین نیوز

معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس کمیته حمل و نقل و سوخت ستاد مرکزی اربعین با صدور پیامی از تمامی خدمتگزاران و نقش‌آفرینان بخش حمل و نقل در خدمات‌رسانی به زائران اربعین اباعبدا... حسینی تشکر و قدردانی کرد. 

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط‌عمومی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای متن پیام عبدالهاشم حسن‌نیا معاون وزیر راه و شهرسازی بدین شرح است:

پروردگار منان را شاکریم که توفیق خدمت در کنار فعالان بخش حمل و نقل جاده‌ای، اصناف و تشکل‌های صنفی و رانندگان تلاشگر، در اربعین حسینی در سال‌جاری را فراهم آورد که طی آن جلوه‌های عشق،‌ محبت و ارادت به محضر سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدا... الحسین و خدمت‌رسانی به زائران آن حضرت به منصه ظهور درآمد و دیگر بار همت،‌ غیرت و عزم والای همه فعالان بخش حمل و نقل کشور به نمایش گذاشته شد. 

بی‌شک فراهم‌سازی تردد ایمن و روان و جابجایی حدود 5 / 3 میلیون زائر اربعین حسینی در یک بازه زمانی محدود، یک واقعه بی‌نظیر در دنیا باتوجه به وسعت، حجم عملیات و صعوبت امکان برنامه‌ریزی با لحاظ عدم قطعیت در برآوردها و پیش‌بینی‌های سفرهای حمل و نقلی زوار  تنها با عزم و اراده و همت والای و شور و شوق قلب‌های گره زده به سیره نورانی اهل بیت علیهم‌السلام است که امکان چنین توفیقی را برای خدمتگزاران فراهم ساخته است. 

از این‌رو ضمن آرزوی قبولی خدمات و تلاش‌های تمامی خادمان مسیر عشق و ایمان و ارادت به حضرت اباعبداله‌الحسین، فرصت را مغتنم شمرده و از تمامی همکاران شقوق مختلف حمل و نقل، اصناف و تشکل‌های صنفی بخش حمل و نقل، شرکت‌های حمل‌و‌نقل، مالکان ناوگان عمومی مسافر و بار و رانندگان عزیز، دستگاه‌ها و سازمان‌های طرف همکاری و تعامل با کمیته‌ حمل‌و‌نقل و سوخت ستاد مرکزی در اربعین حسینی و همکاران ستادی و استانی و راهداران که با اهتمام عاشقانه و صمیمانه خود،‌ این حماسه حسینی را رقم زدند و مدیریت کردند، تشکر و قدردانی می‌نماید، امید است همواره در اهتزار پرچم خدمات بخش حمل‌ و ‌نقلی و سرافرازی ایران اسلامی موفق و مؤید باشید.  

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.