| کد خبر: 198543 |

مدیرکل راه‌آهن همدان خبر داد؛

جابه‌جایی 7هزار زائر اربعین توسط قطار همدان

ضریب اشغال قطارهای همدان در ایام اربعین ۹۵ درصد بوده است.

تین نیوز

مدیرکل راه‌آهن همدان از جابه‌جایی بیش از ۷۰۰۰ نفر در ایام اربعین امسال به مشهد و تهران خبر داد و گفت: ضریب اشغال قطارهای همدان در ایام اربعین ۹۵ درصد بوده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از ریل نیوز، سیدسعید ابراهیم‌ نژاد، با اشاره به این‌که در روزهای ۲۷،۲۸ و ۲۹ مهرماه مصادف با روزهای پایانی انتقال زائران اربعین ضریب اشغال قطارهای همدان به ۱۰۰ درصد رسیده است، اظهار کرد: برنامه قطار فوق‌العاده همدان-مشهد به علت استقبال بی نظیر و درخواست زائران اربعین در مسیر برگشت تا ۲۹ مهرماه ادامه داشت.

وی با بیان اینکه قطار فوق‌العاده همدان-مشهد روزانه با ظرفیت ۴۴۰ نفر در این مسیر برقرار بوده است، تصریح کرد: این قطار قرار بود تا ۲۷ مهرماه برقرار باشد اما به علت استقبال بالای زائران تا امروز ۲۹ مهرماه ادامه دارد به‌طوری‌که هر روز ۴۴۰ نفر به ظرفیت قطار همدان- مشهد اضافه شد.

وی افزود: همچنین قطار ریل باس همدان-تهران با ظرفیت کامل زائران اربعین را از همدان به تهران جابه‌جا کرد که با توجه به استقبال مسافران از این قطار مکاتباتی برای ماندگای ریل باس همدان-تهران شده است.

ابراهیم‌نژاد با بیان اینکه از ۲۳ تا ۲۹ مهرماه ۷۰۴۰ مسافر از همدان به مقاصد مشهد و تهران جابه‌جا شده‌اند، عنوان کرد: ریل باس همدان-تهران با قیمت ۲۴ هزار  و ۱۰۰ تومان در مدت زمانی ۴.۵ ساعته مسافران را به مقصد می‌رساند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: ریل نیوز

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.