| کد خبر: 198444 |

بازگشت ۱۰ هزار زائر اربعین به گیلان

از ۲۴ مهر تاکنون بیش از ۱۰ هزار زائر گیلانی با ۳۲۵ دستگاه انواع اتوبوس از مرز مهران بازگشتند.

تین نیوز

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان با بیان اینکه امسال حدود ۵۲ هزار گیلانی در پیاده‌روی اربعین شرکت کردند، گفت:‌ از ۲۴ مهر تاکنون بیش از ۱۰ هزار زائر گیلانی با ۳۲۵ دستگاه انواع اتوبوس از مرز مهران بازگشتند.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، محمدرضا نازک کار ۲۴ لغایت ۲۹ مهرماه را زمان تعیین شده برای بازگشت زائران گیلانی اربعین دانست و اظهار کرد:‌ از ۲۴ مهر تاکنون بیش از ۱۰ هزار زائر گیلانی با ۳۲۵ دستگاه انواع اتوبوس از مرز مهران بازگشتند.

وی با بیان اینکه بیش از ۱۹ هزار زائر گیلانی طی ۵۲۴ سفر امسال با ناوگان مسافربری به مرز مهران رفتند، تصریح کرد: پیش‌بینی می‌شود حدود ۲۰ هزار زائر با اتوبوس به گیلان بازگردند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان ادامه داد: امسال‌ ۸۷ شرکت حمل و نقل مسافر گیلان با ۱۸۰ دستگاه اتوبوس برای جابجایی زائران گیلانی از مرز مهران خدمات‌رسانی می‌کنند. البته توزیع اتوبوس‌ها در مرز مهران به صورت متمرکز و از سوی ستاد کشوری انجام خواهد شد.

این مقام مسئول افزایش قیمت بلیت اتوبوس در ایام اربعین را ممنون دانست و گفت: زوار براساس نرخ پارسال باید بلیت تهیه کنند و لذا زائران می توانند در صورت مشاهده هرگونه تخطی از این نرخ مراتب شکایت خود را به همکاران راهداری مستقر در محل پایانه مرزی مهران اعلام کنند.

وی با اشاره به تعیین نرخ بلیت بازگشت، تصریح کرد: نرخ بلیت اتوبوس های وی.آی.پی ۲۵ نفره ۲۲۸ هزار تومان، ۳۲ نفره ۱۸۰ هزار تومان و ۴۴ نفره ۱۲۸ هزار تومان تعیین شده است.

نازک کار با بیان اینکه امسال حدود ۵۲ هزار گیلانی در پیاده‌روی اربعین شرکت کردند، گفت: در صورت حضور زوار در مرزها موظف به انتقال آنها به استان گیلان تا آخرین نفر هستیم لذا شماره تلفن گویای ۱۴۱ و سامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۴۱ سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آماده دریافت شکایات است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: خبرگزاری ایسنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.