| کد خبر: 198403 |

علیرضا محجوب:

شناخت برخی از نمایندگان و آحاد جامعه از قطعه‌سازی کم است

وقتی نمایندگان ملت از کیفیت خودرو صحبت می‌کنند، کیفیت در خط مونتاژ خودرو نیست، کیفیت و دقت در صنعت قطعه‌سازی است که خوشبختانه میزان دقتی که امروز در بازدید از کروز شاهد بودم، به عبارتی باید بگویم فرادقت است.

تین نیوز

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی گفت: وقتی نمایندگان ملت از کیفیت خودرو صحبت می‌کنند، کیفیت در خط مونتاژ خودرو نیست، کیفیت و دقت در صنعت قطعه‌سازی است که خوشبختانه میزان دقتی که امروز در بازدید از کروز شاهد بودم، به عبارتی باید بگویم فرادقت است.

به گزارش تین نیوز به نقل از شرق، رئیس فراکسیون کارگری مجلس شورای اسلامی از سایت شماره دو شرکت کروز، فعالیت‌ها و خطوط تولید و مراکز طراحی و تولید دستگاه‌های صنعتی این بنگاه اقتصادی بازدید به عمل آورد. این بازدید از دیدگاه علیرضا محجوب بازدید از یک شرکت موفق خصوصی با ساختار مناسب و بهره‌ور ترسیم و درخواست شد تا ترتیبی اتخاذ شود که سایر نمایندگان ملت نیز با بازدید از شرکت قطعه‌سازی کروز به اهمیت و جایگاه صنعت قطعه‌سازی بیش از گذشته پی ببرند.

علیرضا محجوب، نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس با انتقاد از اینکه شناخت نمایندگان و آحاد جامعه از توان قطعه‌ سازی کم است، تصریح کرد: فکر می‌کنند قطعه نوعی ریخته‌گری ساده است؛ حتی همین موضوع برای برخی همکارانم نیز اهمیتش آن‌قدر روشن نیست، این ترتیبی را که آغاز کردید، ادامه دهید. حداقل فایده‌اش این است که خیلی از مردم و حتی نمایندگان ملت برایشان ملموس می‌شود که صنعت قطعه‌سازی چقدر اهمیت دارد و بعد از آن مُبلغ این ‌کار مهم خواهند شد.

محجوب با تأکید بر اینکه بعضی کشورها به‌جای خودروسازی، قطعه‌سازی را شروع کرده‌اند، بیان کرد: کشور ترکیه خودروساز نیست اما قطعه‌ساز است، از‌این‌رو هرچه مونتاژ کند، از ایران جلوتر خواهد بود؛ چون صنعت را از جای درست آغاز کرده است.

او ادامه داد: وقتی نمایندگان ملت از کیفیت خودرو صحبت می‌کنند، کیفیت در خط مونتاژ خودرو نیست، کیفیت و دقت در صنعت قطعه‌سازی است که خوشبختانه میزان دقتی که امروز در این بازدید شاهد بودم، به عبارتی باید بگویم فرادقت است. 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: روزنامه شرق

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.