| کد خبر: 198328 |

◄ ادامه محدودیت‌های ترافیکی اربعین تا یکم آبان‌ماه

در ادامه محدودیت‌های ترافیکی ایام برگزاری مراسم اربعین حسینی، کماکان تردد در محورهای اهواز به سوسنگرد و خرمشهر و شلمچه در دو مسیر رفت و برگشت تا یکم آبان‌ماه، ممنوع خواهد بود.

تین نیوز

در ادامه محدودیت‌های ترافیکی ایام برگزاری مراسم اربعین حسینی، کماکان تردد در محورهای اهواز به سوسنگرد و خرمشهر و شلمچه در دو مسیر رفت و برگشت تا یکم آبان‌ماه، ممنوع خواهد بود.

به گزارش خبرنگار تین نیوز، براساس گزارش مرکز مدیریت راه‌ها تردد کلیه کامیون و تریلرها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی  دراستان‌های خوزستان و چهارمحال و بختیاری، از ساعت 07:00 روز چهارشنبه  مورخ 98/07/17 الی ساعت 07:00 روز  چهارشنبه  مورخ 98/08/01 در محورهای اهواز – سوسنگرد، بستان – چذابه، اهواز – خرمشهر و شلمچه و بالعکس ممنوع می باشد. اما برای شلمچه مسیر جایگزین وجود ندارد ولی خودروهایی که قصد رفتن به خرمشهر را دارند می‌توانند از مسیر اهواز – آبادان – خرمشهر و باالعکس تردد کنند.

در ادامه محدودیت‌های ترافیکی در ایام اربعین تردد تمامی اتوبوس‌ها از ساعت 07:00 روز چهارشنبه  مورخ 98/07/17 الی ساعت 07:00 روز چهارشنبه  مورخ 98/08/01 در محور هفتگل – باغملک – ایذه- دهدز – شهرکرد و بالعکس ممنوع بوده و مسیر اهواز – اندیمشک – خرم آباد – الیگودرز – اصفهان – شهرکرد و بالعکس بعنوان مسیر جایگزین تعیین شده است.

براساس گزارش مرکز مدیریت راه‌ها در این مدت، تردد همه تریلرها ، کامیون و کامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 07:00 روز دوشنبه مورخ 98/07/15 الی ساعت 07:00 روز شنبه مورخ 98/08/04 از محورهای منتهی به دهلران –مهران، حمیل –ایلام، قلاجه –ایلام، ایلام–ملکشاهی-مهران و ایلام–مهران  ممنوع اعلام شده است.

مرکز مدیریت راه‌ها هم‌چنین در بخش دیگری از گزارش خود، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 13 روز جمعه مورخ 98/07/26 الی ساعت  7 روز دوشنبه مورخ 98/07/29 از ایلام  به سمت مهران ممنوع بوده و در صورت اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 15 روز جمعه مورخ 98/07/26 الی 7 روز دوشنبه مورخ 98/07/29 از مهران به سمت ایلام  به صورت یک طرفه خواهد بود و مسیر جایگزین به سمت مهران محور (ایلام  – ملکشاهی – مهران) تعیین کرده است.

در ادامه محدودیت‌های اعمال شده در ایام برگزاری مراسم اربعین در استان‌ لرستان از هفدهم مهر تا یکم آبان‌ماه،تردد تمامی تریلر، کامیون و کامیونت‌ها به استثنای مواد سوختی و فاسد شدنی در محورهای مواصلاتیف ممنوع خواهد بود.

در بخش دیگری از محدودیت‌های ترافیکی و در استان کرمانشاه از هفدهم مهر تا یکم آبان‌ماه، تردد تمامی تریلرها، کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 07:00روز چهار شنبه مورخ 98/07/17 الی 07:00 روز چهار شنبه مورخ 98/08/01 در محور (اسلام آباد غرب -پلدختر )، (حمیل – سرابله)،(اسلام آباد –قصر شیرین)و بالعکس ممنوع می باشد.

در ادامه محدودیت‌های ترافیکی ایام اربعین، تردد همه خودروهای ترانزیتی و کامیون‌ها و حامل بارهای صادراتی و وارداتی از ساعت 07:00روز یکشنبه مورخ 98/07/14 الی 07:00 روز شنبه مورخ 98/08/04 در محورهای منتهی به مرزهای درگیر طرح اربعین برابر مصوبات  دومین جلسه کمیته هماهنگی اجرای طرح های ویژه ترافیکی در سال98 ممنوع خواهد بود.

مرکز مدیریت‌ راه‌ها در بخش دیگری از ممنوعیت‌ها به ممنوعیت تردد به‌دلیل مداخلات جوی اشاره کرده و مسیرهای دارای محدودیت را، محور رامیان- اولنگ - شاهرود ، واقع در استان های گلستان و سمنان، از مورخ 29 فروردین 95 تا اطلاع بعدی، محور فرعی شمشک-دیزین، واقع در استان‌های البرز و تهران، از مورخ 17 تیر 96 تا اطلاع بعدی، محور قدیم خرم آباد-پل دختر، واقع در استان لرستان، از مورخ 5 فروردین 98 تا اطلاع بعدی، محورشهداد – اندوهجرد ، واقع دراستانکرمان، از مورخ 25 فروردین 98 تا اطلاع بعدی، محورشهداد –نهبندان، واقع دراستان کرمان، از مورخ 26 فروردین 98 تا اطلاع بعدی و رانکوه-شبخوش لات، واقع دراستان گیلان، از مورخ 20 مهر 98 تا اطلاع بعدی، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود خواهند بود.

طبق گزارش مرکز مدیریت راه‌ها، در صورت بروز مشکلات ترافیکی در استان‌های درگیر مراسم اربعین و بر اساس تدابیر ابلاغی، محدودیت تردد برای خودروهای باری حامل مواد سوختی و فاسد شدنی نیز اعمال خواهد شد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.