| کد خبر: 198268 |

امسال در زمینه اربعین اقدامات خوبی در ساخت و ایمن‌سازی راه‌ها انجام شد

استاندار خوزستان گفت: امسال در ساخت راه‌ها و ایمن‌سازی، اقدامات بسیار خوبی را در زمینه اربعین انجام دادیم و در این زمینه بخش زیادی از مسیر اهواز به چذابه چهار و شش خطه شد.

تین نیوز

استاندار خوزستان گفت: امسال در ساخت راه‌ها و ایمن‌سازی، اقدامات بسیار خوبی را در زمینه اربعین انجام دادیم و در این زمینه بخش زیادی از مسیر اهواز به چذابه چهار و شش خطه شد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از ایسنا، غلامرضا شریعتی در نشست ستاد اربعین خوزستان که امروز، ۲۵مهرماه در خرمشهر برگزار شد، اظهار کرد: امسال مانند سال‌های گذشته به لطف خدا توفیق و افتخار خدمت‌رسانی به زائران را در دو پایانه مرزی شلمچه و چذابه به دست آوردیم.

وی افزود: در طول این مدت تلاش ما این بوده تا در مجموع، برنامه‌ریزی‌ها و شرایط استان را از بعد کمی و کیفی به شکلی آماده کنیم تا زائران با دغدغه کمتر و اثربخشی فرهنگی بیشتر به این سفر معنوی اقدام کنند.

استاندار خوزستان بیان کرد: در مرزهای شلمچه و چذابه سعی کردیم طرح‌های جامع داشته باشیم و با مطالعه و بررسی اقدام به اجرای طرح‌های مورد نظر کردیم.

شریعتی با بیان اینکه طرح جامع چذابه رو به اتمام است، گفت: امسال در ساخت راه‌ها و ایمن‌سازی و تعمیرات راه‌ها، اقدامات بسیار خوبی را انجام دادیم و بسیار فعال‌تر از سال‌های قبل عمل کردیم. در این زمینه بخش زیادی از مسیر اهواز به چذابه چهار و شش خطه شده است.

وی ادامه داد: بارش‌ها و سیل شرایط را برای انجام کارهای زیرساختی دشوار کرده بود اما با تلاش‌هایی که انجام گرفت، بسیاری از مسیرهای منتهی به مرزها برای عبور و مرور زائران آماده شد.

وی با بیان اینکه شرایط زیرساختی نسبت به سال‌های گذشته متفاوت و بهتر شده است، گفت: موضوع برداشت ویزا باعث ایجاد رضایت در دل مردم، به ویژه در اقشار کم درآمد شد. پس از این مصوبه همه استان بسیج شد و ظرفیت‌های خود را در زمینه‌های مختلف افزایش داد تا زائران سختی کمتری متحمل شوند.

وی خاطرنشان‌کرد: تلاش شد تا امکانات و تجهیزات استان را در حد توان به میدان بیاوریم و تلاش کنیم تا شاهد مشکلی در زمینه تردد زائران نباشیم.

شریعتی عنوان کرد: تنها کسری که احساس شد، بحث خدمات‌رسانی از سوی استان‌های معین بود که البته از پیش از آغاز اربعین نیز به این نکته توجه کرده بودیم.

وی با بیان اینکه استان‌های معین استقابل چندانی برای کمک‌رسانی به استان نداشتند، گفت: از این رو تمام شهرستان‌های استان را آماده پشتیبانی کردیم تا نسبت به خدمت‌رسانی به زائران اقدام کنیم.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.