| کد خبر: 198263 |

افزایش ۴۰درصدی تردد وسایل نقلیه در مرکزی همزمان با ایام اربعین

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی از افزایش ۴۰درصدی تردد وسایل نقلیه در محورهای استان مرکزی همزمان با ایام اربعین حسینی خبر داد.

تین نیوز

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی از افزایش ۴۰درصدی تردد وسایل نقلیه در محورهای استان مرکزی همزمان با ایام اربعین حسینی خبر داد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از  خبرگزاری مهر،  از راهداری استان مرکزی، علی زندی فر اظهار داشت: با توجه به موج بازگشت زائران اربعین حسینی(ع) ۱۵۰ دستگاه اتوبوس و ۱۰۰ دستگاه مینی بوس برای خدمت رسانی و جابجایی این افراد به استان مرکزی و برعکس آماده سازی شده است.

وی ادامه داد: با توجه افزایش بازگشت زائران اربعین حسینی از استان‌های مرزی، تمامی ناوگان اتوبوس بین شهری از امروز پنج شنبه ۲۵ تا یکشنبه ۲۸ مهرماه برای جابجایی این افراد از مبادی مرزی اختصاص یافته است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی خاطرنشان کرد: نیاز است همشهریان در این روزها برای سفرهای بین شهری به جای استفاده از اتوبوس، از سایر ناوگان عمومی جاده ای از جمله مینی بوس و سواری کرایه موجود در پایانه های مسافربری بهره مند شوند.

زندی فر از افزایش ۴۰ درصدی تردد وسائل نقلیه همزمان با اربعین حسینی(ع) در استان مرکزی خبرداد و گفت: بیش از ۸۱۷ هزار تردد وسایل نقلیه در ۲۴ مهرماه در جاده های استان به ثبت رسیده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی گفت: ۱۳۲ هزار و ۱۲۹ وسیله نقلیه در این مدت به استان مرکزی وارد و ۱۲۲ هزار و ۲۷۷ وسیله نقلیه نیز خارج شده است.

وی گفت: پرترددترین جاده‌های استان مرکزی در این مدت از نظر متوسط نرخ ساعتی عبور و مرور به ترتیب آزاد راه تهران- ساوه با یک هزار و ۵۵۹، آزاد راه ساوه –تهران با یک هزار و ۲۴۳ و اراک - بروجرد با یک هزار و ۲۵۷ وسیله نقلیه بوده است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.