| کد خبر: 198256 |

اعتراض مسافران پرواز بیروت-تهران فرودگاه امام به تاخیر ایران ایر

مسافران پرواز تهران به بیروت پس از 7 ساعت تاخیر پرواز خود در فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) تهران دست به اعتراض زدند.

تین نیوز

مسافران پرواز تهران به بیروت پس از 7 ساعت تاخیر پرواز خود در فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) تهران دست به اعتراض زدند.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از ایسنا، مسافران پرواز هواپیمایی ایران ایر به شماره IR661 که ساعت 19:30 روز چهارشنبه 24 مهر قرار بود تهران را به مقصد بیروت ترک کند، پس از گذشت بیش از 7 ساعت از پرواز و نامشخص اعلام شدن سرنوشت آن تا اطلاع ثانوی، با نشستن، دراز کشیدن و فریادهای مداوم در سالن ترانزیت فرودگاه بین المللی تهران، اعتراض خود را اعلام کردند.

این مسافران که حتی یک بار با اتوبوس به پای هواپیما منتقل شده بودند، پس از آنکه با این پاسخ عوامل هواپیمایی ایران ایر مواجه شدند که علت این وضعیت، بروز مشکلی میان خلبان و عوامل پرواز بوده است، به شدت معترض شدند.

طبق مشاهدات خبرنگار ایسنا، شدت اعتراض ها به حدی بود که وساطت های عوامل نیروی انتظامی نیز به آرام شدن جو کمک نکرد و این وضعیت تا ساعت مخابره این گزارش ادامه داشت.

دامنه اعتراض های مسافران این پرواز تا آنجا ادامه یافت که در برابر وعده نماینده هواپیمایی ایران ایر، مبنی بر اینکه "پرواز به زودی انجام می‌شود"، با این واکنش برخی مسافران مواجه شد که "چون به انجام پرواز با خلبان عصبانی اعتقادی ندارند، تنها خواهان استرداد وجه بلیت و خسارت خود هستند."

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.