| کد خبر: 198231 |

۵۵ رام قطار روزانه زائران را به مرزهای خوزستان منتقل می‌کنند

رئیس پلیس راه آهن کشور گفت: روزانه تعداد ۵۵ رام قطار در زمینه جابه جایی زائران اربعین حسینی به استان خوزستان و تعداد ۴ رام قطار در مسیر شلمچه به خرمشهر در حال خدمت رسانی است.

تین نیوز

سرهنگ حشمت اله ملکی در حاشیه بازدید از پایانه بین المللی شلمچه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پلیس راه آهن با توجه به وظایف محوله تدابیر انتظامی را برای مسافران اندیشیده است و روزانه تعداد ۵۵ رام قطار در زمینه جابه جایی زائران اربعین حسینی به استان خوزستان و تعداد ۴ رام قطار در مسیر شلمچه به خرمشهر در حال خدمت رسانی است.

به گزارش تین نیوز به نقل از تسنیم، ملکی خاطرنشان کرد: خدمت رسانی پلیس راه آهن به صورت شبانه روزی بوده و تمام تمهیدات لازم برای بازگشت زائران اربعین در نظر گرفته شده است.

رئیس پلیس راه آهن کشور افزود: با عنایت به ماموریت بسیار مهم اربعین حسینی و ضرورت برقراری نظم و امنیت در حوزه راه آهن کارکنان این پلیس با تعاملات صورت گرفته با فرماندهان استان ها همواره تدابیر قرارگاه مرکزی اربعین و پلیس پیشگیری ناجا را سرلوحه خدمت رسانی خود می کنند.

وی افزود: روزانه تعداد 55 رام قطار در زمینه جابه جایی زائران اربعین حسینی به استان خوزستان و تعداد 4 رام  قطار در مسیر شلمچه  به خرمشهر در حال خدمت رسانی است.

رئیس پلیس راه آهن کشور با اشاره به تمهیدات پیش بینی شده در راستای موج بازگشت زائران گفت: زائران در زمینه زمان بندی حضور در ایستگاه موارد لازم را رعایت کنند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: خبرگزاری تسنیم

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.