| کد خبر: 198221 |

مسیر زائران اربعین در محور تهران- مشهد محدوده سمنان پرحجم است

با آغاز موج بازگشت زائران اربعین حسینی و نیز سفر زائران کشورهای پاکستان، هند و افغانستان به کشور عراق از مسیر ایران، ترافیک در هر دو مسیر رفت و برگشت محور مواصلاتی تهران به مشهد پر حجم است.

تین نیوز

رئیس پلیس راه استان سمنان گفت: با آغاز موج بازگشت زائران اربعین حسینی و نیز سفر زائران کشورهای پاکستان، هند و افغانستان به کشور عراق از مسیر ایران، ترافیک در هر دو مسیر رفت و برگشت محور مواصلاتی تهران به مشهد پر حجم است.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، سرهنگ تقی کبیری  اظهار داشت: ۷۰ تیم ویژه پلیس سمنان در مسیر زائران اربعین مستقر شدند.

وی با اشاره به آمادگی پلیس راه برای تامین امنیت سفر زائران اربعین، بیان کرد: ۷۰ تیم پلیس راه برای تامین ایمنی تردد زائران اربعین حسینی در مسیر رفت و برگشت محور تهران به مشهد در محدوده استان سمنان مستقر شد.

کبیری تاکید کرد: ترافیک محور تهران به مشهد در محدوده استان سمنان تا سالروز شهادت حضرت امام رضا در اواخر ماه صفر پرحجم است.

رئیس پلیس راه استان سمنان به رانندگان توصیه کرد با رعایت سرعت مطمئنه و پرهیز از سبقت غیرمجاز و استراحت پس از هر دو ساعت رانندگی از بروز حوادث پیشگیری کنند.

علاوه بر ۷۰ تیم پلیس، ۹۰ دستگاه دوربین ثابت و سیار نیز رفتار ترافیکی رانندگان در محور پر تردد تهران به مشهد در محدوده استان سمنان را زیر نظر دارند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: خبرگزاری ایرنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.