| کد خبر: 198217 |

تردد روزانه ۲۰ خودرو نقلیه عمومی از ملایر به مرز مهران

روزانه به‌طور میانگین ۲۰ دستگاه اتوبوس، مینی‌بوس و میدل‌باس برای جابجایی زائران اربعین حسینی از ملایر به مرز مهران تردد می‌کنند.

تین نیوز

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ملایر گفت: روزانه به‌طور میانگین ۲۰ دستگاه اتوبوس، مینی‌بوس و میدل‌باس برای جابجایی زائران اربعین حسینی از ملایر به مرز مهران تردد می‌کنند.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، سید اسماعیل صفوی‌ زاده  اظهار داشت: برگشت زائران اربعین از عراق برای ما بسیار مهم است و در این راستا تمامی ناوگان حمل و نقل این شهرستان با ۴۰ دستگاه اتوبوس آماده جابه جایی زائران است.

وی افزود: در این شرایط راه آهن ملایر نیز به صورت روزانه در جابجایی زائران فعال است و سه رام قطار روزانه از تهران به سمت کرمانشاه تردد می‌کند.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ملایر با بیان اینکه در آستانه بازگشت سفرها تعداد سفرها و تقاضاها نیز افزایش پیدا می‌کند ادامه داد: راه آهن بر این اساس ملزم به افزایش تعداد سفرهای خود شد.

صفوی‌زاده یادآور شد: در هر رام  قطار حدود ۸۰۰ مسافر از طریق راه‌آهن ملایر جابه جا می‌شود.

وی همچنین به آمادگی کامل پنج راهدارخانه ملایر در محورهای مواصلاتی این شهرستان اشاره و بیان کرد: تمامی راهدارخانه‌ها در این ایام تجهیز شده‌اند و آمادگی کامل برای اسکان زائران دارند.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ملایر گفت: روزانه گشت‌های راهداری از هفت صبح تا ۱۹ شب در تمامی محورها فعالند و در این ایام چهار گشت راهداری با ۲۴ نیروی فعال مشغول گشت هستند.

صفوی‌زاده با اشاره به فعالیت ماشین‌آلات راهداری در ایام اربعین و خدمت‌رسانی به زائران افزود: ۲۰ دستگاه از ماشین آلات راهداری در محورهای مواصلاتی این شهرستان در حال ارائه خدمات به زائران هستند.

وی با بیان اینکه هر محور یک گشت راهداری فعال است اظهار داشت: تردد زائران از محورهای مواصلاتی این شهرستان در حال انجام است که زائران اربعین از محور ملایر - آورزمان بیشترین تردد را دارند.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ملایر ادامه داد: برای حفظ ایمنی زائران محورهای ملایر - همدان، ملایر - اراک به طور کامل خط‌کشی شد و خط‌کشی محور ملایر - آورزمان و سرعت‌گیرهای این مسیر در حال انجام است.

صفوی‌زاده با بیان اینکه تمامی مجتمع‌های اقامتی و بین راهی ملایر آمادگی کامل برای ارائه خدمات به زائران را دارند و تمامی نواقص این مجتمع‌ها نیز رفع شده است بیان کرد: تمامی محورهای مواصلاتی ملایر دارای مجتمع‌های بین راهی است.

وی با اشاره به برپایی ۶ موکب در ملایر گفت: اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ملایر تمامی ماشین‌آلات خود را برای آماده‌سازی مکان موکب‌ها و ارائه کمک‌های لازم در اختیار قرار داد.

ملایر یکی از شهرستان‌هایی به شمار می رود که در مسیر تردد زائران اربعین حسینی(ع) واقع شده است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: خبرگزاری ایرنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.